رفع مشکلات کشور نیازمند خدمت جهادی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: رفع مشکلات کشور نیازمند خدمت و تلاش جهادی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه ۲۳ آذر ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با تبریک و گرامیداشت پیشاپیش ۸ ربیع الثانی خجسته سالروز ولادت باسعادت حضرت امام حسن عسگری (علیه السلام)، بر ضرورت اتکا به توان مردمی بویژه جوانان، و خدمت جهادی برای رفع مشکلات کشور تأکید کرد.

وی گفت: کشور امروز نیازمند کار و تلاش جهادی است و مشکلات با شعار، رفع نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، توسل به ائمه معصومین (علیهم السلام)، مهدوی بودن، ولایت پذیری و وحدت را راهکار صیانت از انقلاب اسلامی بیان کرد.

نکونام، با اشاره به سالروز خاکسپاری پیکر مطهر شهید محمدجواد تندگویان افزود: این شهید والامقام به عنوان نماد مبارزه و ایمان، سال‌ها شکنجه رژیم بعثی را تحمل کرد و در دوره خدمت به میهن اسلامی، نمونه‎ای از یک مسئول خادم ملت بود.

وی با بیان اینکه عملکرد برخی مسئولان سبب جدایی میان مردم با انقلاب اسلامی و ولایت می‌شود، از مسئولان خواست: با الگوگیری از شهدا، به مردم خدمت کنند.

خطیب جمعه شهرکرد همچنین با اشاره به ۲۷ آذر سالروز شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح در سال ۱۳۵۸ و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: شهید مفتح یکی دیگر از شهدای خدوم انقلاب اسلامی است که به دنبال بیداری بخشی به جامعه بود و با تلاش خود، وحدت میان حوزه و دانشگاه را به یادگار گذاشت.

نکونام اظهار داشت: هم اکنون برخی در پی نگاه‌های غربی و جدایی دانشگاه از دین هستند، اما به لطف حضور بسیاری از اساتید و دانشجویان معرفتی، هرگز موفق نشده و نمی‌شوند.

نکونام در ادامه با گرامیداشت ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل و راهداری، و قدردانی از تمامی رانندگان و تلاشگران این عرصه گفت: این قشر با تلاش شبانه روزی خود، برای رساندن نیازمندی‌های مردم و کشور به مقصد، تلاش می‌کنند.

وی همچنین به ۲۵ آذر روز پژوهش اشاره کرد و ۱۰ ربیع الثانی سالروز وفات مظلومانه و جانسوز کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) را تسلیت گفت.

انتهای پیام/ش

خطبه‎های نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرکرد

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار