از توانمندی جوانان برای توسعه کشور استفاده شود

امام جمعه موقت شهرکرد، از مسئولان خواست: از توانمندی جوانان برای توسعه کشور استفاده کنند.

از توانمندی جوانان برای توسعه کشور استفاده شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۸ آبان ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با تبریک حلول ماه ربیع الاول، حضور مردم و بویژه جوانان در آیین‌های عزاداری محرم و صفر را ارزشمند توصیف کرد.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون توجه به توانمندی جوانان گفت: مدیران کشوری و استانی وظیفه دارند ضمن بکارگیری نیرو‌های جوان، از توانمندی این قشر برای توسعه همه جانبه کشور استفاده کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد با توصیه مسئولان و کارگزاران دولتی به دوری از بی انگیزگی در انجام وظایف و فعالیت‌ها افزود: مسئولان باید برای رفع کاستی‌ها بویژه در حوزه اقتصادی، بیش از گذشته بکوشند.

فاطمی با بیان ضرورت نظارت کامل دولت، مجلس و دستگاه‌های ذیربط بر بازار اضافه کرد: احتکار کالا از گناهان نابخشودنی و خیانت به جامعه است و احتکار کنندگان باید به مردم معرفی و مجازات شوند.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران تأکید کرد: تحریم‌های دشمن در شرایط کنونی راه به جایی نمی‌برد و مردم مانند گذشته در برابر این توطئه‌ها ایستادگی می‌کنند.

فاطمی یادآور شد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا دشمنی خود را با تحریم علیه ملت ایران آغاز کرد و تحریم‌های جدید هم تازگی ندارد.

وی در پایان با اشاره به فرا رسیدن هفته وقف گفت: وقف، میراثی ماندگار و سرمایه‌ای عظیم است که عواید و درآمد آن صرف عمران و آبادانی جامعه اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/ش

تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران تازگی ندارد

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار