احساس مسئولیت لازمه بسیجی بودن است

امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: احساس مسئولیت لازمه بسیجی بودن است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه ۲ آذر ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، با تبریک و گرامیداشت هفته وحدت سالروز ولادت باسعادت پیامبر مکرم اسلام (ص) و فرزند گرامیشان حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته بسیج گفت: شناخت و تبعیت از راه پیامبران (ع) عامل سعادت بشریت است و کسانی که این راه را نشناختند و دنبال نکردند، مردود و جهنمی هستند.

وی با اشاره به گذشت چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: عزت و موقعیت کنونی نظام اسلامی حاصل تأسی به اسلام ناب محمدی (ص) است و تمامی حکومت‌هایی که رای غیر از این را سرلوحه خود قرار دادند، زیر سلطه و در پی استکبارگرانی مانند آمریکا هستند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: دشمن در طول این سال‌ها همواره تلاش کرده است تا با شیوه‌های مختلف، در کشور القای ناامیدی کند، اما ملت ایران فریب این توطئه‌ها و سم پاشی‌ها را نخورده است.

نکونام اضافه کرد: بسیج نعمت عظیم برگرفته از خرد، اندیشه و فضل امام خمینی (ره) است و روحیه بسیجی باعث دفع فتنه‌های دشمن، ایجاد یأس در دل بدخواهان و انگیزه ادامه راه امام (ره) و شهیدان می‌شود.

وی، احساس مسئولیت را از ضروریات و لازمه بسیجی بودن بیان کرد و گفت: بصیرت، تلاشگری و ولایت مداری در روحیه بسیجی بروز می‌کند.

خطیب جمعه شهرکرد در ادامه، تجربه ناموفق اتکا به بیگانگان در موضوع برجام را یادآور شد و افزود: بی اعتمادی به آمریکا در موضوع برجام، اکنون در اعمال و رفتار اروپا دیده می‌شود و بیش از پیش جلوه گر شده است.

وی تأکید کرد: مسئولان باید به جای تکیه کردن به دولت‌های غربی و بیگانگان، و با دل سپردن به روحیه جهادگری و توانمندی جوانان، خود اتکایی و همسویی با مردم انقلابی، زمینه توسعه و پیشرفت کشور و حل مشکلات اقتصادی کشور را فراهم کنند.

نکونام ادامه داد: توزیع بسته‌های حمایتی برای اقشار کم درآمد خوب است، اما این اقدامات اساسی نیست و مسئولان باید به فکر تحکیم پایه‌های اقتصادی کشور باشند.

انتهای پیام/خ

نعمت عظیم بسیج برگرفته از اندیشه امام خمینی است

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۲:۵۲ ۰۳ آذر ۱۳۹۷
مسئولین حرف گوش کن نیستند و دارند کار خودشون انجام میدن بدون نتیجه با اروپا مانند برجام .
آخرین اخبار