فرماندار هریس از برگزاری دوره "ایران مهارت" در بین دانش آموزان مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمودی فرماندار هریس در جلسه شورای آموزش و پرورش هشترود گفت: با توجه نیازسنجی‌های انجام شده در مورد رشته‌های مهارتی مربوط به دوره ایران مهارت از دانش آموزان منطقه و همچنین بنابه تفاهم نامه مابین آموزش و پرورش و سازمان فنی و حرفه‌ای در ماه آینده شاهد برگزاری این دوره‌ها در این شهرستان خواهیم بود.

وی همچنین به توافق میان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با آموزش و پرورش هریس در خصوص ایجاد اردوگاه دانش آموزی در محوطه گردشگری ساپلاق اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با موافقت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به زودی شاهد ایجاد اردوگاه دانش آموزی در این منطقه خواهیم بود.

وی یکی از دغدغه‌های دانش آموختگان و خانواده‌های آن‌ها را بیکاری عنوان کرد و افزود: آموزش و پرورش به همراه مرکز فنی و حرفه‌ای باید با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های عملی با اساتید توانمند بتوانند انگیزه ایجاد اشتغال و تولید را در بین جوانان این منطقه فراهم نکنند.

محمودی از مسئولان ذیربط خواست با سرکشی و رسیدگی به مدارس از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های دانش آموزان و دبیران مدارس آشنا شوند و در اسرع وقت برای حل مشکلات آن‌ها اقدام کنند.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام قهرمان احمدی امام جمعه هریس نیز آموزش و پرورش را یک نهاد تأثیرگذار در جامعه برشمرد و افزود: برای پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی کشور و مقابله با فساد، بزهکاری و ارتقاء فرهنگ عمومی لازم است کلیه نهاد‌ها و سازمان‌ها با آموزش و پرورش همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

 

انتهای پیام/ش

دوره ایران مهارت در مدارس شهرستان هریس برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.