یک زن جوان که از اعتیاد نامزدش به موبایل حین صرف غذا کلافه شده بود دست به اقدام عجیبی زد.

نقره داغ شدن مرد معتاد به موبایل توسط نامزدش! + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسلما هنگام حضور در مهمانی‌ها یا ملاقات با فردی که جایگاه خاص و ویژه در زندگی ما دارد استفاده مداوم از تلفن همراه نمی‌تواند خوشایند باشد. چنین اقدامی نه تنها ایده خوبی نیست بلکه شاید توهین به سایرین تلقی شود و کمتر کسی حاضر به تحمل چنین جوی خواهد بود؛ مانند عکس‌العمل جالب یک زن جوان چینی که بعد از آنکه از اعتیاد نامزدش به موبایل در هنگام صرف غذا در رستوران کلافه شد، دست به اقدام عجیبی زد.

ویدئویی که منتشر شده است نامزد این زن را در حالی که دو چوب استیک را در دست راست خود گرفته و مشغول غذا خوردن و همچنین همزمان مشغول چک کردن تلفن همراهش با دست چپ است نشان می دهد. ظاهرا نامزد جوان او که از اعتیاد به تلفن همراه هنگام حضور آنها در رستوران و حین صرف غذا بسیار عصبانی شده بود ناگهان تلفن همراهش را از دستش گرفته و در اقدامی عجیب آن را در داخل کاسه سوپ داغ می‌اندازد.

در حالی که مرد جوان از اقدام نامزدش شوکه شده بود زن جوان بلافاصله رستوران را ترک می‌کند. در ادامه مرد جوان با کمک خدمتکار تلفن همراهش را از کاسه سوپ داغ بیرون کشید و پس از پرداخت صورت حساب رستوران را ترک کرد. گفتنی است؛ این حادثه در یکی از رستوران های شهر " چونگ کینگ " چین رخ داد.

انتهای پیام/

اقدام عجیب زن جوان در رستوران!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار