معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضائیه گفت: اتحاد و همبستگی ملت ایران در محکومیت فتنه‌گران سبب شد تا توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان با شکست روبه‌رو شود.

حماسه ۹ دی روز بصیرت و هوشیاری ملت ایران/اتحاد و همبستگی ملت ایران فتنه گران را شکست داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ابراهیم عزیزی، معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضائیه صبح امروز در همایش بزرگداشت حماسه ۹ دی در مصلای اردبیل ۹ دی را روز بصیرت و هوشیاری ملت ایران دانست و تصریح کرد: این روز به معنی واقعی کلمه روز خدا بود و بصیرت امتی را به نمایش گذاشت که در سخت‌ترین شرایط پای ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی خود ایستاده و نقشه‌ها و فتنه‌های شوم دشمنان را برملا کردند.
وی اظهار داشت: ملت ایران با حضور حماسی خود در روز ۹ دی به دنیا نشان دادن که تا آخر پای نظام، آرمان‌های انقلاب و ولایت و رهبری ایستادگی کرده و در واقع این روز تجدید عهدی دوباره با ولایت و انقلاب بود.
معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضائیه با اشاره به یکدلی و انسجام مردم ایران اسلامی در این روز برای دفاع از رهبری و نظام بیان کرد: این اتحاد و همبستگی در محکومیت فتنه‌گران سبب شد تا توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان با شکست روبه‌رو شود و در واقع این روز حیاتی دوباره برای انقلاب به شمار می‌رود.
عزیزی با بیان اینکه در این روز ملت ایران به دنیا ثابت کردند که انقلاب اسلامی همچنان پابرجا خواهد ماند و فتنه‌گران و شیاطین و حامیان آن‌ها راه به جایی نخواهند برد، افزود: برای اینکه بتوانیم تبیین و شناخت درستی از یوم‌الله ۹ دی داشته باشیم باید ریشه‌ها و مبنای انقلاب و سپس دشمنان نظام و نیز راه مبارزه با دشمنان نظام و انقلاب را تبیین کنیم.
وی انقلاب اسلامی ایران را انقلابی توحیدی و حسینی برشمرد و گفت: با تاسی از امام حسین (ع) که در برابر ظلم ایستادگی کردند ما نیز در هر زمان و مکانی با پیروی از امام حسین (ع) با دشمنان اسلام مبارزه کرده و با درود به امام حسین (ع) به یزید و یزیدان زمان لعنت فرستاده و با آن‌ها مبارزه می‌کنیم.
معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضائیه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با شعار الله‌اکبر به پیش رفته و با این شعار و تکیه بر ایمان و معاد پیروز تمامی میدان‌هاست و به خاطر همین ولایتمداری ملت ایران است که تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های فتنه‌گران و دشمنان نظام اسلامی با بصیرت ملت محکوم به شکست می‌شود.
عزیزی با بیان اینکه برای پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده است، تصریح کرد: ما قدر خون شهدای والامقام که با جانفشانی از انقلاب و ارزش‌های آن دفاع کردند را می‌دانیم چرا که به برکت خون پاک این شهدا انقلاب اسلامی ایران به قله رفیع اقتدار و سرافرازی دست یافته و تلاش‌های دشمنان در هر بخشی و هر برهه‌ای با شکست سنگینی روبه‌رو می‌شود.
وی وجود مقام معظم رهبری را قوت قلبی برای ملت ایران دانست و افزود: ملت ایران قدردان ولایت بوده و در هر برهه حساس از کشور به پیروی از فرامین و رهنمود‌های مقام معظم رهبری همچون ۹ دی به دشمنان فائق آمده و پشتیبانی ملت از نظام، آرمان‌های انقلاب، ولایت و شهدا را اعلام می‌کنند تا دشمنان جرات نگاه چپ به کشورمان را نداشته باشند.
انتهای پیام/ح

همایش حماسه 9 دی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.