مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ۹ دی روز بصیرت و روز میثاق با ولایت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،حجت الاسلام مهدی ستوده ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ۹ دی ماه را روز بصیرت و میثاق با ولایت دانست و اظهار کرد: مردم ولایتمدار وهمیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در این حماسه به تردیدهای برخی مسؤلین باتوجه به فتنه‌هایی که در جامعه بوجود آمده بود تذکر جدی دادند واین روز را همواره در خاطر دشمنان این نظام حک کردند و اعلام کردند که جمهوری انقلاب اسلامی ایران تا ابد پابرجا می‌ماند.

وی 9 دی را روز نماد استمرار حرکت انقلابی امام حسین (ع) در روز عاشورا بیان کرد و گفت : این روز بزرگ ، روزی که مردم ایران پاسخ محکم به کسانی دادند که هویت عاشورایی انقلاب اسلامی را زیر سوال بردند .

ستوده گرامیداشت نهم دی را مهم برشمرد و ادامه داد: در واقع گرامیداشت ۹ دی گرامیداشت حماسه حضور مردم در مقابل استکبار و حرکت‌های فتنه انگیزان هست که فریب افکار بیگانگان را خورده و حمایت از بیگانگان را پیش رو گرفتند.

وی تصریح کرد: عموم مردم ایران اسلامی ، با بصیرت سیاسی بالای خود در زمان فتنه مشخص کردند که چه کسانی میل به نفاق  دارند و چه کسانی در سنگر حمایت از انقلاب و ولایت هستند.

انتهای پیام/ع

حماسه 9 دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.