شورای ورزش استان چهارمحال و بختیاری پس از ۱۴ سال تعطیلی، فعالیت خود را از سر گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فعالیت شورای ورزش استان چهارمحال و بختیاری پس از ۱۴ سال تعطیلی، امروز شنبه ۱۵ دی ۹۷ از سر گرفته شد.

جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست امروز این شورا، با اشاره به تأثیرات مهم ورزش بر سلامتی و پیشگیری از بروز بیماری‌های مختلف در بین افراد گفت: فراهم کردن زمینه ورزش همگانی در جامعه از وظایف دولت است.

وی افزود: ارتقای شاخص سلامت، کاهش هزینه‌های مرتبط با بیماری و افزایش سلامتی در جامعه از طریق توسعه ورزش همگانی فراهم می‌شود.

مردانی با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب، زیرساخت‌های مهمی در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی در استان ایجاد گردید.

وی ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت که بخشی از این زیرساخت‌ها در زمینه ورزش می‌باشد.

مردانی با استقبال از میزبانی چهارمحال و بختیاری برای مسابقات بین المللی دوچرخه سواری کوهستان، گفت: شرایط لازم برای برگزاری مطلوب این رقابت‌ها فراهم خواهد شد.
 
گفتنی است: مسابقات بین المللی دوچرخه سواری کوهستان، اردیبهشت‌ماه ۹۸ و با شرکت ۸ تیم خارجی از کشور‌های عمان، بحرین، ترکیه و اسلواکی و ۲ تیم ایرانی، به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری، در شهرستان بروجن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

فعالیت مجدد شورای ورزش چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار