رئیس هیئت پزشکی ورزشی آذربایجان غربی از ثبت بیش از ۸۴ هزار ورزشکار بیمه‌شده در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،در جلسه سیاست گذاری و برنامه ریزی هیئت پزشکی ورزشی استان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی برگزار شد، آمار ورزشکاران بیمه شده در استان، ۸۴هزار و ۹۸۸ نفر اعلام شد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های ماساژ، دوپینگ، آسیب شناسی و روانشناسی، پوشش چندین رویداد بین المللی ورزشی و کشوری، اجرای طرح سراسری ایستگاه تندرستی به مدت ۹ روز را از اهم فعالیت‌های هیئت در ۱۰ ماه اخیر نام برد.
 
شهرام طایفه از افزایش ۸ درصدی پوشش بیمه ورزشکاران نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و آمار بیمه ورزشکاران استان را تا ۱۶ دی ماه، ۸۴۹۸۸ نفر اعلام کرد.
وی در خاتمه ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان برای اختصاص مکان مناسب برای فیزیوتراپی هیئت، خواستار پیگیری برای تجهیز این سالن شد.
 
عبدالله چمن‌گلی مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در این جلسه خواستار ورود هیئت به بحث استفاده ورزشکاران از مکمل‌های غیر مجاز و دارو‌های نیروزا شد.
 
چمن گلی با اعلام این موضوع که فهرست مواد ممنوعه ۲۰۱۹ اعلام شده است؛ از هیات پزشکی ورزشی خواست؛ دوره‌ها و کارگاه‌های را تا پایان سال برای معرفی این مواد ممنوعه و کلاس‌هایی را برای آشنایی با علم دوپینگ و دارو‌های غیرمجاز برای مربیان هیات‌های ورزشی استان برگزار کند.
 
انتهای پیام/م
 

افزایش بیمه شده ورزشی در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.