مدیر کل تعاون و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: به هر غرفه دار بازار‌های میادین مشهد در ماه حدود ۴ ساعت مهارت‌های فروش آموزش داده می‌شود.

آموزش مهارت فروش به غرفه داران در بازار‌های میادینبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد سنجری مدیر کل تعاون و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در بازدید از بازار مجیدیه مشهد گفت: غرفه داران به چند گروه تقسیم می‌شوند گروه اول معلولینی هستند که با معرفی نامه از سمت سازمان‌های مربوطه درخواست غرفه می‌کنند گروه دوم افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و برخی دیگر از غرفه داران مجموعه افرادی هستند که صاحب مشاغل خانگی هستند و با حضور در این نوع بازار‌ها کالاهایشان را عرضه می‌کنند.

وی افزود: به هر غرفه دار در هر ماه حدود ۴ ساعت مهارت‌های فروش آموزش داده می‌شود و امیدواریم این آموزش‌ها در فروش محصولات غرفه داران موثر واقع شود.

مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی در خصوص حضور کالا‌های قاچاق در روز بازار‌ها تصریح کرد: این کالا‌ها کالا‌هایی نیستند که با عنوان کالای قاچاق بتوان از آن‌ها نام برد و باید بر مبادی ورودی کالا‌های قاچاق در کشور نظارت باشد.

در ادامه نیز محمد امیر شعبانی مدیر شرکت تعاونی بارثاوا گفت: ما در تلاش هستیم با ارائه خدماتی مثل کارواش، رستوران، کترینگ، بوفه‌های مواد غذایی، نمازخانه و احداث سرویس بهداشتی محیط مناسبی را برای غرفه داران و خریداران فراهم کنیم.

وی افزود: بازار‌های شهرداری هر روز توسط کارشناسان بهداشت بررسی می‌شود و اگر غرفه‌ای از لحاظ بهداشتی مشکلی داشته باشد تذکر می‌دهند و اگر لازم باشد دستور جمع‌آوری غرفه داده می‌شود و تا به امروز گزارشی مبنی بر غیر بهداشتی بودن محصولات گزارش نشده است.

انتهای پیام//ف. م


ماهانه حدود ۴ ساعت به هر غرفه دار مهارت‌های فروش آموزش داده می‌شود

 

منبع مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.