استاندار اردبیل گفت: ۵۰ میلیارد ریال برای ساخت نمازخانه‌های مدارس استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در نشست شورای آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: ۵۰ میلیارد ریال برای ساخت نمازخانه‌های مدارس استان تخصیص یافته و این مبلغ بزودی ابلاغ می‌شود تا در زمینه ایجاد نمازخانه در واحد‌های آموزشی هزینه شود.
وی اظهار داشت: اداره کل نوسازی مدارس استان امسال با جهش چشمگیر در تخصیص اعتبارات، گام‌های موثری را در مدرسه سازی و گسترش فضا‌های آموزشی در مناطق مختلف برداشته است.
استاندار اردبیل مدارس و فضا‌های آموزشی مناسب را به عنوان اصلی‌ترین نیاز حوزه آموزشی و پرورشی دانست و اظهار داشت: اطلاع رسانی مناسب و دقیق و رسانه‌ای شدن پیشرفت‌ها و اقدامات مفید انجام شده در این حوزه باعث ایجاد شادابی، نشاط، امیدواری و تحرک مطلوب در جامعه می‌شود.
بهنام جو به تلاش‌های خیران مدرسه ساز این استان نیز اشاره کرد و گفت: ساخت ۳۸۴ باب مدرسه و فضای آموزشی از سوی آن‌ها در نقاط مختلف بویژه مناطق کم برخوردار قابل تقدیراست.
وی با اشاره به ضرورت تامین سامانه گرمایشی ایمن و استاندارد مدارس افزود: آمار مدارس اعم از دولتی و غیردولتی که در آن‌ها از بخاری استفاده می‌شود و تاکنون به سامانه حرارت مرکزی مجهز نشده اند جمع آوری می‌شود تا در اسرع وقت با تامین اعتبار مورد نیاز بطور جدی نسبت به ایمن سازی آن‌ها اقدام گردد.
انتهای پیام/ح

ضرورت تامین سامانه گرمایشی ایمن و استاندارد مدارس اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.