مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان در سفر به شاهرود بر استفاده از ظرفیتها و توانمندی های این شهرستان با ساخت و تجهیز دفتر خبری شاهرود تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان در نشست با امام جمعه و فرماندار شاهرود بر استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان شاهرود در حوزه‌های مختلف در شبکه استانی صدا و سیما با ساخت و تجهیز دفتر خبری شاهرود تاکید کرد.

حجت الاسلام توکلیان از فرستنده تلویزیونی دیجیتال شاهرود و ساختمان در حال احداث دفتر خبری شاهرود بازدید کرد.پ

ساختمان دفتر خبری شاهرود با زیربنای ۷۰۰ متر مربع در سایت فرستنده تلویزیونی دیجیتال شاهرود در حال ساخت است.

حجت الاسلام توکلیان در پایان این سفر گفت: در این سفر با امام جمعه و فرماندار شاهرود برای جذب و دریافت برخی از تسهیلات برای راه اندازی دفتر خبری دیدار کردیم.

حجت الاسلام توکلیان افزود: از سایت فرستنده تلویزیونی و ساختمان در حال احداث دفتر خبری شاهرود بازدید کردیم تا امکاناتی را که از طریق استانداری و فرمانداری شاهرود تخصیص داده شده است برای تسریع در راه اندازی دفتر خبری استفاده شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان تصریح کرد: فرمانداری و شهرداری شاهرود می‌توانند به تسهیل کار و در اختیار گذاشتن امکانات و بودجه‌ای که از مرکز استان تخصیص داده می‌شود کمک کنند تا دفتر خبری زودتر به بهره برداری برسد.

حجت الاسلام توکلیان گفت: با توجه به اینکه شاهرود با بزرگی و قدمت و سابقه‌ای که دارد فاقد دفتر خبری در خور و شان این شهرستان بود تصمیم گرفته شد با ساخت دفتر خبری در داخل سایت فرستنده تلویزیونی در پوشش بهتر اخبار تسهیل شود.

انتهای پیام / گ

سفر مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان به شاهرود

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار