مدیر امور مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس کهگیلویه وبویراحمد از ساخت ۲۹۵ کلاس درس در قالب ۸ پروژه توسط خیرین در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،به همت یکی از بانوان خیر تهرانی آئین کلنگ زنی ساخت مدرسه ابتدایی در روستای محروم ده غندی از توابع بخش موگرمون شهرستان لنده به زمین زده شد.

صالح دستار مدیر امور مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه آیین کلنگ زنی این مدرسه گفت:مدرسه دو کلاسه ده غندی خیری با زیر بنای ۱۳۸ مترمربع در زمینی به مساحت ۶۰۰متر با مشارکت بانوی خیر طیبه جعفری با اعتبار برآوردی احداث می شود.

وی افزود:هم اکنون ۲۹۵ کلاس درس در قالب ۸ پروژه توسط خیرین در سطح استان در حال احداث است که امیدوریم بتوانیم مشکلات فضا‌های آموزشی و تجهیزات و امکانات بیشتری رامرتفع کنیم.

همچنین در این آیین دارا کریمی نژاد فرماندار لنده با اشاره به اعمال خدا پسندانه به خصوص در حوزه آموزش و پرورش گفت: حضور فعال خیرین در حوزه آموزش و پرورش به خصوص ساخت مدارس در مناطق محروم از عنایات ویژه خداوند است که این خیرین را به مناطقی کمتر توسعه یافته‌ای همچون ده غندی هدایت و رهنمون کرده است.

وی افزود: امیدواریم خیرین مدرسه ساز در رفع مشکلات اساسی فضا‌های فیزیکی مدارس به یاری آموزش و پرورش شتافته و در ساخت مدارس روستایی و شهری کمک رسان آموزش و پرورش باشند تا این معضل اساسی در این شهرستان برای همیشه رفع شود.

در ادامه نیز بانو طیبه جعفری با اشاره به نعمت‌های فراوان پروردگار در عالم هستی گفت: آنچه امروز مورد پذیرش خداوند است بحث انفاق و کمک به هنوعان است و کمک و ساخت مدرسه بهترین کاری است که باید خیرین نسبت به این کار خداپسندانه همت گمارند.

انتهای پیام/غ

کلنگ زنی ساخت مدرسه ابتدایی در روستای محروم ده غندی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.