مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: سال جاری سهم سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان همدان افزایش چشمگیری خواهد یافت.

امسال سال رکورد زنی سرمایه گذاری بخش کشاورزی در استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی اصغر نقی ای مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان امروز در نشستی با خبرنگاران گفت: پیش بینی می شود در سال جاری با جذب حداقل ۳۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و پرداخت تسهیلات بانکی بتوانیم برای ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در استان اشتغال پایدار ایجاد کنیم.

وی از تحقق ۲۲۸ میلیارد تومانی جذب تسهیلات سرمایه گذاری از ابتدای امسال تا پایان اذر ماه خبر داد و اظهار داشت: در این مدت ۱۲۳ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت و تا کنون برای ۲ هزار و ۴۶۵ نفر اشتغال ایجاد کرده ایم.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی افزود: تامین امنیت غذایی ، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و کاهش نرخ بیکاری عواملی است که توجه به بخش کشاورزی را افزایش می دهد.

وی از اشتغال ۱۱۷ هزار نفر در بخش کشاورزی استان همدان خبر داد و تصریح کرد: سرمایه گذاری نقش اساسی در تولید محصولات کشاورزی دارد و تولیدات کشاورزی امروزه با توجه به شرایط اقلیمی هر منطقه از طریق اموز ش، استفاده از دستگاه های مکانیزه و تعیین بازارهای عرضه انجام می شود.

نقی ای گفت: در سال گذشته بیشترین تسهیلات سرمایه گذاری در استان را در مقایسه با سالهای گذشته را با ۲۹۰ میلیارد تومان تسهیلات ایجاد شده ، ۵۳۷ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و ۳ هزار و ۷۴۰ نفر اشتغال ایجاد شده داشته ایم.

انتهای پیام/ ا

افزایش سرمایه گذاری بخش کشاورزی در استان همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار