امام جمعه شاهین دژ گفت:حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای زنان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان شاهین دژ به امامت حجت الاسلام فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ برگزارشد.
 
امام جمعه شاهین دژ به اهمیت اقامه فریضه واجب نماز از دیدگاه کلام الهی اشاره افزود:تقرب به درگاه الهی، دوری از گناهان و رسیدن به مرحله نهایی تقوا وبهره مندی از پاداش اخروی از مهمترین برکات نماز می‌باشد که خداوند متعال در قرآن کریم برای ادای این فریضه واجب تاکید نموده است.
 
وی به فرا رسیدن ۲۹ دیماه سالروز شهادت دخت نبی اکرم (ص)، حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره افزود: فاطمه زهرا (س)مادر عاشورا واولین بانوی شهیده اسلام ا ست که پیروی از ولایت، حجاب وعفاف، بصیرت افزایی، عظمت و زندگی این بانوی بزرگ سرشار از حکمت و درس آموزی است که بایستی اخلاق و زندگی این بانوی بزرگ اسوه تمام زنان باشد.
 
وی افزود:از نظر تربیت فرزندان نیز حضرت زهرا (س) فرزندانی را پرورش دادند که تک‌تک آنها زینت‌بخش عالم هستند. بر زنان و بانوان جامعه لازم است که برای تربیت فرزندان خود و زندگی امروز که پر از مشکلات ایجاد شده به دست خود بشر است از حضرت زهرا (س) الگو بگیرند. امیدواریم بانوان با اقتدا به حضرت بتوانند فرزندانی را تربیت کنند که منتظران واقعی و آبروی نظام و خانواده‌های خود باشند.
 
امام جمعه شاهین دژ بر برگزاری هرچه بهتر مراسمات ایام فاطمیه تاکید کرد.
 
انتهای پیام/م
 
نماز جمعه شاهین دژ
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.