نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان قدر مسئولیت خود را بدانند و خود را در مقابل مردم مسئول بدانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر افزود: این پست‌ها مسئولیت و فرصتی برای خدمت رسانی به مردم به شمار می‌روند، نه موقعیت و فرصتی برای رشد مدیران.

وی تاکید کرد: مردم اساس انقلاب اسلامی هستند و این پایه و اساس باید حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین اتصال به راه آهن را مطالبه جدی مردم استان عنوان کرد و گفت: اگر کسی بخواهد مانعی در اجرای این طرح مهم ایجاد کند با مردم طرف است.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: طرح راه آهن بوشهر- شیراز باید با تامین اعتبار به سرعت اجرا شود.

وی بیان کرد: با وجود اینکه بیشتر استان‌های همجوار مجهز به خط ریلی هستند، ولی به استان بوشهر با وجود کرانه‌ای بودن و اهمیت وجود راه آهن در این خصوص، بی توجهی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از خطبه‌ها، مردم سالاری دینی را موجب توسعه، رسیدن به اوج استقلال و حاکمیت معنویت و اخلاق دانست و افزود: این ویژگی نظام جمهوری اسلامی با نظام فکری و وجودی جهان استکبار که به دنبال حاکمیت ابتذال، چپاول و سلطه گری است، در تضاد قرار دارد.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: امروز دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تهاجم اقتصادی را به عنوان آخرین حربه به کار گرفته و در این شرایط برای مقابله با تهاجم اقتصادی دشمن به برنامه ریزی علمی، اسلامی و جهادی و صبر و تحمل مردم نیاز است.

وی از ستاد بازسازی عتبات عالیات و همکاری مردم در ساخت دو ضریح خیمه گاه امام حسین (ع) و حضرت قاسم (ع) قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک

مردم اساس انقلاب اسلامی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.