استاندار مازندران گفت: حدود ۸۰ درصد از بودجه سنواتی در قالب ملی توزیع می‌شود که باید سهم استانی از این بودجه دریافت شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی استان سهم استانی را از بودجه ملی پیگیری کنند تا بتوانند حق و حقوق مازندران را از بودجه ملی بگیرند.

وی افزود: سهم خواهی استان از بودجه ملی نیازمند آشنایی مدیران از لایحه بودجه سال آینده دارد و باید مدیران در این حوزه بیشتر فعال باشند.

حسین زادگان گفت: حدود ۸۰ درصد از بودجه سنواتی در قالب ملی توزیع می‌شود که در اختیار وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ملی است و باید سهم استانی از این بودجه دریافت شود.

استاندار مازندران افزو: حضور نمایندگان استان در کمیسیون تلفیق فرصت مناسبی است که بتوانیم سهم مازندران را از بودجه داشته باشیم.

مفید غلامی راد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران هم در این نشست گفت: دولت در لایحه بودجه سال آینده بیشترین توجه را به بخش آب و فاضلاب قرار داده است.

وی افزود: اگر چه به سایر حوزه‌ها زیرساختی نیز توجه شد، ولی برای آب و فاضلاب دولت حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در لایحه بودجه بینی کرد که اولویت آن نیز به استان‌های شمالی کشور است.

غلامی راد گفت: باید تلاش شود در صورت تصویب این پیشنهاد دولت در مجلس شورای اسلامی بتوانیم سهم استان مازندران را دریافت کنیم تا عقب ماندگی استان در این حوزه جبران شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران افزود: در راستای اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی در این استان ۷۰ طرح عملیاتی شد.

غلامی راد با بیان اینکه حدود ۴۰ طرح باید برای امسال و بقیه برای دو سال آینده به بهره برداری برسد، گفت: حدود نیمی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی افتتاحی امسال از لحاظ پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد عقب است.

انتهای پیام/ م

دریافت سهم مازندران از بودجه ملی

برچسب ها: استانداری ، بودجه ۹۷
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.