مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برگزاری بیش از یکصد عنوان کارگاه‌های آموزشی ویژه دبیران مقاطع متوسطه اول و دوم و فنی حرفه‌ای و کاردانش در ۴ ماهه نخست سال تحصیلی خبر داد.

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری بیش از یکصد عنوان کارگاه آموزشی تخصصی ویژه دبیران مقطع متوسطه گفت: افزایش دانش تخصصی و ارتقاء مهارت‌های حرفه‌ای دبیران از جمله اهداف برگزاری این کارگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه کیفیت بخشی به مسائل آموزشی یکی از راه‌های مهم در زمینه گسترش عدالت آموزشی است، اظهار داشت: ۳۳ کارگاه دانش افزایی برای دبیران دوره متوسطه اول و ۳۶ کارگاه نیز ویژه دبیران دوره متوسطه دوم در ۴ ماهه نخست سال تحصیلی ۹۸-۹۷ برگزار شده است.

موسوی اصل تعداد کارگاه‌های برگزار شده ویژه هنر آموزان فنی حرفه‌ای و کارودانش را ۵ کارگاه دانش افزایی اعلام کرد و افزود: ۲۰ کارگاه آموزشی و دانش افرایی استانی نیز درمقطع متوسطه تا کنون به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به اینکه در این کارگاه ها، سرگروه‌های درسی و مدرسان استانی با مشارکت و همفکری دبیران مدارس به نقد و بررسی کتاب‌های درسی و روش‌های نوین تدریس می‌پردازند بیان کرد: این کارگاه‌های آموزشی در ۲۷ گروه درسی مقطع تحصیلی متوسطه دوره اول و دوم و فنی حرفه‌ای و کاردانش برگزار شده است.

انتهای پیام/گ

برگزاری کارگاه آموزشی ویژه معلمان

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار