استاندار کردستان با بیان اینکه ۵۰ میلیون تومان به منظور حمایت از تیم آوالان به حساب آن‌ها واریز خواهد شد، گفت: صندوق حمایت از ورزش در استان تشکیل شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا در جلسه بررسی مشکلات تیم آوالان کامیاران که در استانداری کردستان برگزار شد، با بیان اینکه شرایط نامساعدی در جامعه حاکم است، گفت: در یک ماه اخیر در تلاش بوده که از بانک‌ها علل خصوص بانک مرکزی اعتباراتی برای شهرداری‌ها جذب شود تا حقوق کارمندان و پرسنل آن‌ها پرداخت شود.

وی افزود:  یکی از اهداف من حمایت از ورزش است، زیرا هر اندازه در ورزش سرمایه گذاری شود شور و نشاط و سلامت اجتماعی به جامعه باز می‌گردد.

 استاندار کردستان عنوان کرد: نبود حامی مالی و اسپانسر برای تیم‌های ورزشی در استان موضوعی نیست که به دیروز و امروز بازگردد و مشکل آن دیرینه و به گذشته مربوط است.

مرادنیا با بیان اینکه صنعتی در گذشته در استان کردستان وجود نداشته است، گفت: عدم وجود صنایع بزرگ در استان باعث شده که تفکر حمایت از ورزش در کردستان شکل نگیرد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه کارخانه پتروشیمی تنها صنعتی در کردستان است که توان سرمایه گذاری دارد، گفت: کارخانه سیمان، تراکتور سازی ولاستیک بارز نیز وضعیت خوبی ندارند و قادر به سرمایه گذاری در ورزش نیستند.

وی افزود: ۳۰۰ میلیون تومانی که مقرر شده است به منظور کمک به تیم آوالان کامیاران به حساب شهرداری‌ها واریز شود به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند.

مرادنیا گفت: از طرف بنده ۵۰ میلیون تومان پاداش به منظور حمایت از تیم آوالان کامیاران به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.
استاندار کردستان با بیان اینکه صندوقی به منظور حمایت از ورزش استان تشکیل شود، گفت: این موضوع می‌توان در آینده تشکیل شود.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.