امام جمعه شهرستان عنبرآباد گفت: استقلال فرهنگی، سیاسی و اقتصادی از شاخصه‌های انقلاب اسلامی ایران است، اما در ایجاد عدالت اجتماعی بایستی بیشتر کار شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: یکی از صفات بارز حضرت فاطمه زهرا (س) عصمت ایشان است که وی را بعنوان الگویی مناسب متمایز ساخته است.

وی افزود: روز قیامت هر کس گناهش کمتر باشد به ائمه اطهار نزدیکتر و هر کس گناهش بیشتر باشد از آن‌ها دورتر است.

وی ضمن تشکر از مردم و عوامل برگزاری جلسات فاطمیه اول در شهرستان ابراز داشت: جا دارد در فاطمیه دوم با همکاری مردم ولایتمدار، این مراسم مهم، با شکوه برگزار شود.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: اگر مبارزه مستمر حضرت زهرا (س) نبود، ایدئولوژی شیعه بر این پایه استوار نبود و مانند آل سعود، شیعه امروز در مقابل استعمارگران سر تسلیم فرود می‌آورد لذا همه ما موظفیم، امروز پشت سر رهبر معظم انقلاب بایستیم.

امام جمعه عنبرآباد با تبریک آزادی خبرنگار شبکه پرس تی وی عنوان داشت: جرم خانم مرضیه هاشمی این است که سی سال از کرامت انسانی گزارش و از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند که این کار، خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی شده است.

وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر افزود: بازخوانی واقعیت‌های رژیم گذشته و انقلاب در دهه فجر برای جوانان، وظیفه همه دستگا‌ه ها است.

حجت‌الاسلام سالاری ابراز داشت: استقلال فرهنگی، سیاسی و اقتصادی از شاخصه‌های انقلاب اسلامی ایران است، اما در ایجاد عدالت اجتماعی بایستی بیشتر کار شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ملت ما ملت خوبی است گفت: مسئولین باید تلاش کنند حداقل مسیر حرکت آنها در خدمت رسانی، به سمت الگوی مدیریتی امام علی (ع) باشد نه اینکه به سمت تجمل گرایی قدم بردارند.

حجت الاسلام سالاری عنوان کرد: انقلاب اگر به سمت اهدافش حرکت داده شود، انقلاب حفظ می‌شود و زمان امروز به مراتب از هر نظر با زمان شاهنشاهى فرق دارد و بهتر است، اما باید بیشتر کار شود و بنابر نظر مقام معظم رهبری، موتور علمی کشور نباید کند یا متوقف بشود.

وی افزود: خواهش میکنم از همه مردم و مسئولین، نسبت به قاچاق سوخت، سختگیر باشند و جلوی این مسیر غیر قانونی و دزدی که معارض با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است گرفته شود.

حجت الاسلام سالاری عنوان کرد: طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی که یک دهه درباره آن صحبت شده، تاکنون فراتر از مرحله طرح نرفته و ان شاءالله این طرح امضا نشود، چون فضای بازی برای افرادی که کانون قدرت و ثروت هستند ایجاد می‌شود.

امام جمعه عنبرآباد گفت: مشکلات در شهر زیاد است خصوصا بحث بیمارستان عنبرآباد، که هر مسئول کشوری وارد شهر میشود فقط به پروژه نگاه می‌کند، قول می‌دهد و می‌رود باید دانشگاه علوم پزشکی، نماینده مردم، فرماندار شهر کمک کنند تا این طرح که نیاز واجب مردم منطقه است تکمیل شود.

وی در پایان ضمن توصیه به  اسراف نکردن گفت: طرح خوبی را اداره برق عنبرآباد انجام میدهد مبنی بر شستشوی مجانی کولر‌های گازی به جهت پایین آمدن مصرف برق در تابستان که جا دارد همه مردم همکاری لازم را بنمایند.

انتهای پیام/ی

انقلاب اگر به سمت اهدافش حرکت داده شود،  حفظ می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار