جانشین رییس کارگروه دفاعی و بسیج مردمی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان گفت: در ایام دهه فجر ۸۴ پروژه محرومیت زدایی در روستا‌های استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ ابوالقاسم چمن ، جانشین رییس کارگروه دفاعی و بسیج مردمی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان شمالی در سلسله نشست‌های خبری کارگروه‌های تخصصی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، به اجرای ۷۰۰ برنامه در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: بهره برداری از ۸۴ پروژه محرومیت زدایی در قرارگاه پیشرفت و آبادانی با مجموع اعتبار چهار و نیم میلیارد تومان در استان از مهم‌ترین برنامه‌ها است.

وی دهستان‌های شامل اجرای این طرح ­ها را گیفان ، شیرین سو ، حصارچه و راستقان معرفی کرد و گفت: کانال آب بتنی ، احداث مسجد و مدرسه ، اتاقک دیجیتال ، لوله گذاری از چشمه تا مخزن ، کانال هدایت آب و احیای چشمه و مخزن خط انتقال آب از جمله طرح‌های اجرایی و قابل بهره برداری به شمار می‌رود.

سرهنگ چمن لایروبی ۸۰ قنات با اعتبار چهار میلیارد تومان را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و اظهار کرد: حدود ۳۰ قنات به بهره برداری رسیده و ۱۵ قنات دیگر در ایام دهه فجر به بهره برداری می‌رسد که ۵۰ درصد اعتبار آن از طریق سپاه ، ۳۵ درصد از سوی آستان قدس و ۱۵ درصد آن از طریق مشارکت‌های مردمی تأمین شده است.

وی اجرای اردو‌های راهیان نور ، نشست‌های بصیرتی سبک زندگی ، اجرای طرح گشت رضویون ، یادواره شهدا، اردو‌های جهادی ، اعزام گروه‌های جهاد سلامت به روستاها ، میز خدمت در مساجد ، رونمایی از تولید مستند نویسندگان انقلاب ، شب شعر انقلاب و نمایشگاه دستاورد‌های نیرو‌های مسلح را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام / ب

اجرای ۷۰۰ برنامه گرامیداشت ایام دهه فجر در خراسان شمالی

برچسب ها: دهه فجر ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.