مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه برای دهه فجر امسال اجرای بیش از ۸۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در سراسر استان در نظر گرفته شده، گفت: در سالگرد ۴۰ سالگی انقلاب، کرمانشاه را فجرباران می‌کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،    حجت‌الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در نشست خبری که امروز (۶ بهمن) برگزار شد، از برنامه‌های فرهنگی و هنری که به مناسبت دهه فجر در نظر گرفته شده یاد کرد و  گفت: برای این مدت بیش از ۸۰۰ برنامه با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.

وی تعداد برنامه‌هایی که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود را ۴۰ مورد اعلام کرد و یادآور شد: برنامه‌های ما برای ۴۰ سالگی انقلاب منحصر به دهه فجر نیست و تا پایان سال ادامه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه درباره مهمترین برنامه‌های مرتبط با دهه فجر، بیان  کرد: یکی از این برنامه‌ها برگزاری جشنواره تئاتر فجر بود که چندی قبل شاهد برگزاری آن در استان بودیم.

جعفری از اکران فیلم‌های جشنواره فجر در استان کرمانشاه هم خبر داد و اضافه کرد: در این جشنواره ۱۹ فیلم و هر فیلم سه مرتبه اکران خواهد شد که از این تعداد ۱۴ فیلم در بخش عمومی و پنج فیلم در حوزه کودک و نوجوان است.

وی اضافه کرد: این فیلم‌ها در سینما‌های آزادی، فرهنگ و برخی هم در سینما بیستون هتل پارسیان اکران خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه جشنواره موسیقی فجر نیز پس از پایان ایام فاطمیه در کرمانشاه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: علاوه بر جشنواره موسیقی، هفت تا ۱۰ کنسرت موسیقی سنتی، پاپ نیز در استان برگزار می‌شود.

وی از برپایی آیین تجلیل از ۴۰ چهره فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان هم تا قبل از پایان سال خبر داد و افزود: ۲۶ نفر از این چهره‌ها از شهرستان‌های استان هستند.

 

انتهای  پیام/ز

 

آیین تجلیل از ۴۰ چهره فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.