نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: جوانان خود را بدهکار حزب و جناح نکنند چرا که با این کار دیگر نمی‌توانند حریت و آزادگی داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار نمایندگان تشکل‌های مردم نهادِ اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه جوانان خود را بدهکار حزب و جناح نکنند، گفت: اگر جوانان، بدهکارِ بازی‌هایِ سیاسی شوند که غیر از سیاستمدار بودن است، آلت دست دیگران شده و به راحتی و با قیمت ارزان خریده می‌شوند، در حالی که ارزش و قیمت جوانان بسیار بیشتر از آن چیزی است که در بازی‌های سیاسی خرید و فروش شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی صداقت و یکرنگی، شجاعت و صراحت را از دیگر ویژگی‌های جوانمردان معرفی کرد و ابراز داشت: اگر انسان تصمیم بگیرد با هر قیمتی به مسئولیت و موقعیتی دست پیدا کند، خود را وام‌دار دیگران می‌کند و مجبور می‌شود ملاحظه کار شود و شجاعت و صراحتش را از دست می‌دهد.

وی تحول و نوگرایی را از ویژگی‌های دیگر جوانمردان عنوان کرد و یادآور شد: وقتی انسان ملاحظه کار نباشد، حریت و آزادگی داشته باشد، انسانی خلاق خواهد شد و در مسیر تحول و نوگرایی حرکت خواهد کرد، اما ملاحظه کاری دست او را خواهد بست.

وی با بیان اینکه حمایت از مظلوم و ظلم‌ستیزی ویژگی دیگر جوانمردان محسوب می‌شود، بیان کرد: جوانمردان حاضر نمی‌شوند بپذیرند به مظلوم و مستضعف آسیبی وارد شود و همواره تلاش می‌کنند دست مظلومان و مستضعفان را بگیرند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: سیاسی بودن ویژگی دیگر جوانمردان است و سیاسی بودن چیزی جدای از سیاست بازی و عوامل سیاست بازان شدن است.

انتهای پیام/ک

دیدار نمایندگان تشکل‌های مردم نهادِ اداره کل ورزش و جوانان  با امام جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.