واگذاری ۵۶ واحد مسکن مددجویی دهه فجر امسال در مازندران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از واگذاری ۵۶ واحد مسکن مددجویی دهه فجر امسال در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا نوروزی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به واگذاری ۵۶ واحد مسکن مددجویی در دهه فجر گفت:عملیات ساخت این واحدهای مسکونی ازابتدای سالجاری آغاز شده بود و در دهه فجر به مددجویان واگذار می شود.

وی افزود:۷۵۰ واحد مسکن مددجویی در روستا‌ها و شهرهابا مشارکت بسیج، گروه جهادی، خیران و مددجویان در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ واحد سرویس بهداشتی برای مددجویان ساخته شد، افزود: هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان تعمیر، تکمیل و بازسازی شد و تعمیرات واحد‌های مسکونی تا پایان سال به بیش از دوهزار واحد می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران به پرداخت ودیعه واجاره مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت::ودیعه و اجاره مسکن دو هزار خانوار تحت حمایت ۹ ماه امسال پرداخت شد.

نوروزی با بیان اینکه این نهاد به مددجویان خدمات فرهنگی ارائه می‌دهد، افزود:برای ۱۷ هزار مددجو به ویژه زنان تحت حمایت این آموزش‌ها برگزار شد و سه هزار مددجو به اردو‌های زیارتی اعزام شدند.

وی با اشاره تحت حمایت بودن هشت هزار و ۸۰۰ دانش آموز و هزار و ۵۰۰ دانشجو گفت: خدمات مختلف مانند کمک هزینه تحصیلی و لوازم التحریر به آن‌ها ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه ۴۵۰ هزار صندق صدقات کوچک در استان وجود دارد، افزود: مازندران از نظر ضریب نفوذ صندوق صدقات کوچک در کشور رتبه‌ی برتر را دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد در دهه فجر گفت: دیدار با مددجویان در قالب طرح مفتاح الجنه با شعار خادمان انقلاب به زیارت صاحبان انقلاب می‌روند، توزیع ۴۰ هزار سبد کالا، افتتاح مسکن، جشنواره قرآنی و افتتاح طرح‌های اشتغال از جمله برنامه‌ها است.

نوروزی گفت: ۶۷ هزار و ۵۰۰ خانوار در استان کمک معیشت بگیر این نهاد بوده و از خدمات مختلف در حوزه درمان، اشتغال، فرهنگی وعمرانی بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود: شش هزار و ۷۰۰ مددجو از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی طی ۹ ماه امسال بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/آ

مددجویان کمیته امداد صاحب خانه می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار