معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان گفت: همزمان با گرامیداشت انقلاب اسلامی مسابقه کتابخوانی حرمان هور در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی این استان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی حرمان هور در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فاطمه عزیزی‌ هرمز، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان بیان کرد: کتاب «حرمان هور» شامل دست نوشته‌های شهید احمدرضا احدی، نفر اول رشته پزشکی متولد شهرستان ملایر است که به اهتمام علیرضا کمری چاپ شده و توسط بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با تخفیف تهیه و در اختیار معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی قرار گرفته است.

وی درخصوص شرایط برگزاری این مسابقه تصریح کرد: تمام دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات و مراکز آموزش عالی همدان با مراجعه به دفاتر امور فرهنگی دانشگاه خود یا دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی در دانشگاه بوعلی و علوم پزشکی می‌توانند این کتاب را تهیه و در مسابقه ثبت‌ نام کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان ادامه داد:هدف از برگزاری این مسابقه ادای دین به شهدای گرانقدر دفاع مقدس، معرفی الگو‌های دست‌ یافتنی و ملموس به دانشجویان و همچنین معرفی اسطوره‌های دوران دفاع مقدس است.

عزیزی هرمز در پایان افزود: زمان برگزاری این مسابقه ۱۳ اسفند ماه سال جاری است و همزمان با روز شهید از نفرات برتر هر یک از دانشگاه‌ها و سه نفر برتر استانی در مراسمی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ب

مسابقه کتابخوانی حرمان هور در همدان

برچسب ها: کتاب ، کتابخوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.