رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:دانشگاه علوم پزشکی مشهد سعی می کند در همه زمینه ها پیشرو باشد.

۱۵ دستگاه آمبولانس در ناوگان حمل و نقل بیماران قرار می گیردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرضا دارابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نشست خبری با حضور معاونان این دانشگاه در بیان دستاورد‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ۴۰ سالگی انقلاب گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۵ میلیون نفر پوشش جمعیتی سعی کرده است تا در همه زمینه‌های آموزشی ، درمانی ، غذا و دارو ، اجتماعی و توسعه فضا‌های فیزیکی کسب افتخار کند.
 
وی تصریح کرد: ۱۵ دستگاه آمبولانس بنز در جهت تکمیل ناوگان اورژانس به مبلغ شانزده میلیارد تومان خریداری شد که پس از مراحل قانونی در اختیار ناوگان حمل و نقل بیماران قرار خواهد گرفت.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تحویل ۱۳ دستگاه آمبولانس تا پایان سال از سازمان اورژانس کشور و تحویل ۱۰ دستگاه آمبولانس در قرارداد با بانک رفاه از انان، ناوگان اورژانس بیمارستانی، پیش بیمارستانی و جاده‌ای خدمات رسانی به مردم بیشتر خواهد شد و سعی بر به حداقل رساندن زمان حضور آمبولانس بر بالین بیمار می‌شود.

دارابی افزود: در دستور کار وزارتخانه و دانشگاه است که ۱۰۰۰ دستگاه موتور آمبولانس در راستای تسریع در خدمت رسانی خریداری شود که قرار داد آن شاید در سال ۹۸ اجرایی شود.

وی با بیان اینکه ملاک عمل در غذا و دارو دارو‌های داخل کشور است، تصریح کرد: در زمینه غذا و دارو، تا پایان امسال ملزومات پزشکی را تامین کرده ایم و هیچگونه کمبودی در زمینه دارو نداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به یکی از مشکلات مهم حوزه سلامت گفت:برای بیمه خدمات سلامت سقف تعیین کردند و به ما گفته شده که باید نسبت به سال ۹۶ ، ۱۰ درصد کمتر بیمه پذیرش کنیم.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

برای بیمه خدمات سلامت سقف تعیین کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.