فرماندار بوکان گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل ، انقلابی مردمی و خود جوش بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  ، ویژه برنامه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران امروز (یکشنبه) همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرماندار بوکان، اعضای شورای تامین شهرستان ، مسئولین ادارات و جمع کثیری از مردم انقلابی این شهرستان در مسجد فاطمیه بوکان برگزار گردید.

در این مراسم جمال خسروی فرماندار بوکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در سخنانی با اشاره به دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در دهه چهل انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مدنی، آرام، مسالمت آمیز و غیر مسلحانه مبتنی بر معنویت گرایی امام راحل ، شکل گرفت.

جمال خسروی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران خودش را بر دیگران تحمیل نکرد بلکه جنگ تحمیلی بر آن تحمیل شد ، افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل ، انقلابی مردمی و خود جوش بود نه اینکه انقلابی باشد که با تحریک اجانب از بیرون صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم خدمت به انقلاب است و انقلاب متعلق به همه مردم بوده لذا باید از آن حراست کرد، تصریح کرد : تلاش برای ایجاد اشتغال ، تلاش برای کاهش تورم ، تلاش برای تثبیت ارزش های نظام خدمت به نظام است.

 فرماندار بوکان با اشاره به شرایط حساس امروز ، اظهار داشت : شرایط جدید شرایطی است که می طلبد که همه چراغ راهی که امام راحل ( رهبر فرزانه انقلاب) بر افراشته را زنده نگه داریم.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان های مهاباد ، میاندوآب ، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجرپذیر ترین شهرهای ایران به شمار می رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا ها می باشند و بعد از ارومیه ، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پر جمعیت آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/م

برگزاری یادواره پیروزی انقلاب در بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.