سخنگوی جامعه روحانیت مبارزکشور گفت: مدیران و خدمت گزاران این نظام در طول تاریخ انقلاب به میدان آمده اند و از نخبگان حمایت کردند تا به اینجا رسیده ایم.

باید همت کرد و کم و کاستی ها  حل کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارزکشور درجمع مردم شهر یاسوج درراهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۹۷ گفت:این انقلاب، رهبری، رییس جمهور، نمایندگان خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با انتخاب مردم تعیین شده اند.

وی افزود: ایران جز شش کشوری است که ماهواره بر دارد و در خیلی از حوزه‌های جز ۱۰ کشور برتر جهان است.

مصباحی مقدم بیان کرد: کجا همسایگان ما این افتخارات را به دست آورده اند. مدیران و خدمت گزاران این نظام در طول تاریخ انقلاب به میدان آمده اند و از نخبگان حمایت کردند تا به اینجا رسیده ایم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارزکشور گفت: مسوولان و برنامه ریزان مملکت باید تلاش کنند و کم و کاستی‌ها را برای مردم برطرف کنند.

وی با بیان اینکه ملت در حالی ۴۰ سالگی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گفتند و وارد دهه‌ی پنجم انقلاب شدند که نظامشان یک نظام برخاسته از اراده‌ی مردم است و قله‌های بلند استقلال و آزادی را یکی پس از دیگری فتح کرده اند.

مصباحی مقدم با بیان اینکه قدرت‌های شیطانی انواع محدودیت‌ها و محرومیت‌ها را برای جمهوری اسلامی ایران تدارک دیدند اضافه کرد:در طول ۴۰ سال با هدایت امام خمینی ره ورهبری فرزند خلفش و همچنین همراهی ملت، جهان امروز شاهد عظمت جمهوری اسلامی ایران هستند.

درپایان این راهپیمایی همچنین زارعی نمایده‌ی مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم همیشه در صحنه‌ی استان امروز با پیوستن به موج خروشان ملت بار دیگر با امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر بیعت کردند.

وی شکوه امروز قدرت ایران را نتیجه مبارک پایداری ملت در برابر همه توطئه‌ها و فشار‌ها دانست.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه ایی در ۸ بند قرائت و با تکبیر حاضران مفاد آن به تایید رسید.

انتهای پیام/غ

برای مشاهده عکس ها، فیلم ها، حاشیه ها و صحبت های مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن 97 تهران و سراسر کشور روی این لینک کلیک کنید.

www.yjc.ir/fa/news/6829117

جهان شاهد عظمت جمهوری اسلامی ایران

 

برچسب ها: 22 بهمن 97 ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.