۲۱ کلاس درس در تاکستان بخاری نفتی دارند

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین گفت: ۲۱ کلاس درس در تاکستان بخاری نفتی دارند که پیش بینی می‌شود این بخاری‌ها تا پایان امسال از مدارس حذف شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جوانبخت مدیرکل نوسازی مدارس استان در دیدار با بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی خواستار گفت: ۲۱ کلاس در این شهرستان دارای بخاری نفتی خطرآفرین هستند که با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون تومان امیدواریم این بخاری‌ها تا پایان سال امسال از مدارس حذف شوند.

جوانبخت در ادامه اظهار امیدواری کرد با مشارکت خیران، بتوان ۴۳۰ بخاری گازی مدارس شهرستان تاکستان را حذف و سیستم گرمایشی حرارت مرکزی را جایگزین آن‌ها کرد.

به گفته وی، ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای حذف ۲۸۳ بخاری نفتی و ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای حذف هزار و ۶۴۰ کلاس درس دارای بخاری گازی خطرآفرین در سطح استان نیاز است.

جوانبخت همچنین خواستار افزایش اعتبار موارد مرتبط با سازمان نوسازی مدارس در لایحه بودجه سال ۹۸ شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گفت:: برای بازسازی و نوسازی مدارس، مقاوم سازی و خرید تجهیزات مدارس روستایی و مناطق محروم نیازمند اختصاص بخشی از درآمد‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هستیم و تاکنون ۱۹ مدرسه برکت توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان احداث شده است.

بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای پیگیری امور مربوطه، درباره اختصاص اعتبار لازم برای احداث مدارس جدید در شهرک مهرگان تاکستان و افزایش اعتبار استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس دارای بخاری‌های نفتی و گازی قول مساعد داد.

انتهای پیام/ک

دیدار جوانبخت با نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار