زرندی گفت: برای بهبود فضای کسب و کار باید بنگاه‌های اقتصادی ارتقا و سیاست گذاری‌های مالیاتی تغییر یابد.

سیاست‌های مالیاتی باید تغییر کندبه گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نشست تخصصی مدیریت و راهبری شرکت‌ها در بحران‌های اقتصادی گفت: با توجه به شرایط موجود و تحریم‌ها باید بیش از هر زمان دیگر از کمک‌های جمعی برای بهبود این فضا استفاده کرد. با مرور اقتصاد کلان، تغییرات اساسی در ارتباطات بین‌المللی و اثراتی که نرخ ارز بر صنعت گذاشته است باید مقاوم باشیم.

وی اظهار کرد: برای بهبود فضای کسب و کار باید بنگاه‌های اقتصادی ارتقا و سیاست گذاری‌های مالیاتی تغییر یابد.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: یکی از موضوعات مهم در شرایط فعلی، بحث مدیریت بنگاه‌ها است که باید توجه ویژه‌ای به آن کرد. باید فضای نوآوری، کشور را فرابگیرد و همه مسئولان خود را موظف بدانند با بهره گیری از امکانات، کار‌های ابتکاری و راه‌های میان‌بر را در سایه مدیریت صحیح در فعالیت کشور وارد کنند.

زرندی تصریح کرد: باید با تلاشی مضاعف، جدی‌تر و با نهایت شتاب، اما حساب شده، منظم و منضبط به جلو حرکت کنیم و هزینه‌های تولید را کاهش دهیم و مدیریت سطح بنگاه‌ها را بیشتر کنیم.

وی ادامه داد: در بحث سطح بنگا‌ه‌ها به ترتیب موضوع سیاسی، اقتصاد کلان، سیاست‌های صنعتی و معدنی و رشته فعالیت‌های منتخبی باید مورد توجه قرار گیرد و با تبادل نظر تغییر کلی ایجاد شود تا اقتصاد و صنعت مقاوم‌تر و شرایط بهبود بخشیده شود.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت در پایان گفت: با تدبیر جدید، کاهش هزینه‌های تولید باید در دستور واحد‌ها و همچنین مسئولان اجرایی قرار گیرد، چرا که با این کار خیلی راحت می‌توان تعادل را ایجاد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار