مدیر عامل انجمن خیران مسکن ساز استان فارس گفت: ۵۲۶ واحد مسکونی را در حال ساخت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس خالقداری مدیر عامل انجمن خیران مسکن ساز استان فارس بیان کرد: در حال حاضر ۶۶ واحد مسکونی در کازرون، ۶۰ واحد مسکونی در لامرد، ۱۵۰ واحد مسکونی در شهرستان نی ریز، ۱۰۰ واحد در شهرستان خرم بید و ۱۵۰ واحد مسکونی در شیراز با مشارکت خیران در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه انجمن خیران مسکن ساز پیگیری ساخت واحد‌های مسکونی برای خانوار‌های دارای دو عضو معلول را انجام می‌دهد، تصریح کرد: ساخت مسکن برای خانوار‌های دارای دو عضو معلول در چارچوب سیاست‌های حمایتی دولت است و کمیته‌ای شامل بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، سازمان ملی زمین و مسکن، سازمان بهزیستی و انجمن خیران در آن مشارکت دارند.

خالقداری سهیمه استان فارس در مناطق شهری برای ساخت واحد‌های مسکونی خانوار‌های دارای دو عضو معلول را ۵۸۲ واحد بر شمرد و افزود: تا کنون در استان ۳۹۳ واحد در حال ساخت بوده، ۱۴۶ واحد ساخته و واگذار شده و ۱۴۲ قطعه زمین برای تداوم ساخت واحد‌ها تملک شده است.

مدیر عامل انجمن خیران مسکن ساز استان فارس اضافه کرد: ۵۷ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به خانوار‌های دارای دو عضو معلول برای تداوم ساخت واحد‌ها اعطا شده و بنیاد مسکن نیز ۱۵ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال به این خانواده‌ها وام پرداخته است.

وی اظهار کرد: ساخت ۷۲۰ واحد مسکونی در شیراز، ساخت ۱۴۲ واحد در شهر صدرا، ساخت ۱۴۲ واحد در شهرستان لارستان، ساخت ۳۶ واحد در سروستان، ساخت ۴۰ واحد در داراب، ساخت ۲۸ واحد در خرم بید و ساخت ۳۴ واحد مسکونی ویژه نیازمندان در شهرستان نی ریز در سال‌های گذشته به پایان رسیده است.

خالقداری با بیان اینکه خیران با عضویت درانجمن و مشارکت در ساخت واحد‌های مسکونی برای نیازمندان از خدمات و تسهیلاتی بهره مند می‌شوند تایید کرد: مشارکت، انجمن خیران در این عرصه خدماتی از جمله تامین زمین به صورت رایگان، ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه طراحی و نظارت، استفاده از انشعابات رایگان آب و برق و ارائه خدمات مشاوره مهندسی است.

انتهای پیام/ت

ساخت ۵۲۶ واحد‌های مسکونی خیرساز در فارس

برچسب ها: مسکن ، قیمت مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.