کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: هدف اصلی بازیکنان و کادرفنی صعود به جام جهانی است.

محمد احمدزاده: هدف اصلی ما صعود به جام جهانی است/فرصت بازی مقابل رونالدینیو از دست رفت!محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: می‌خواهیم از عنوان قهرمانی‌مان در رقابت‌های آسیایی دفاع کنیم. هدف اصلی تیم ملی فوتبال ساحلی صعود به جام جهانی است.

احمدزاده درباره حریفان تیم ملی و انگیزه این تیم‌ها در مسابقات آسیایی گفت: هیچ تیمی در این تورنمنت را نباید دست کم گرفت. همه حریفان مقابل ما انگیزه مضاعف دارند و مطمئنا این اتفاق باعث می‌شود تا ما نیز آن‌ها را جدی بگیریم و برای پیروزی تلاش کنیم. با این حال گروه راحت‌تری داریم و شرایط خوب بازیکنان ما را به قهرمانی در این رقابت‌ها امیدوار می‌کند. بازی مقابل شهرداری بندرعباس به ما نشان داد هیچ رقیبی را نباید دست کم گرفت و باید با انگیزه بالا مقابل آن‌ها بازی کنیم.

فرصت بازی مقابل رونالدینیو را از دست دادیم

احمدزاده درباره لغو اردو برزیل عنوان کرد: با لغو این اردو فرصت بازی مقابل رونالدینیو را از دست دادیم. مسلما رقیب اصلی ما تیم ملی ژاپن است. عمان و امارات نیز تیم‌های خوبی به شمار می‌روند. اما بازی‌های دوستانه مقابل ژاپن نشان داد که شرایط تیمی آن‌ها کاملا متفاوت‌تر از گذشته شده است.

احمدزاده اولین غیرفوتبالی راه یافته به مجموعه ورزشی پک

محمد احمدزاده درباره مصدومیت اخیرش در بازی درون تیمی مقابل شهرداری بندرعباس و مداوا توسط کادرپزشکی مجموعه پک بیان کرد: به عنوان یک بازیکن غیرفوتبالی، اگر تلاش‌های دکتر شهاب و مجموعه پزشکی پک مانند خانلری و امیر اسماعیلی نبود، من به این زودی به بازی‌ها نمی‌رسیدم.

تلفیق جوانگرایی و تجربه همیشه موفق است

احمدزاده که جز بازیکنان با تجربه تیم ملی به حساب می‌آید درباره تلفیق جوانگرایی و بازیکنان باتجربه گفت: تلفبق این ۲ خیلی به آینده تیم ملی کمک می‌کند. بازیکنان جوان ما گاهی اوقات گره بازی را مقابل تیم‌های سخت باز می‌کنند. همه این بازیکنان جوان از پایه شروع کردند و شرایط خوبی دارند.

رسیدگی به لیگ برتر کافی نیست

کاپیتان تیم ملی درباره شرایط استعدادیابی در لیگ برتر کشورمان گفت: ما نواقص زیادی در لیگ برتر می‌بینیم. بحث اسپانسرینگ در فوتبال ساحلی وجود ندارد و اکثر باشگاه‌ها در حال بومی گرایی هستند. رودسر که مهد فوتبال ساحلی است باز هم با مشکلات زیادی برای کشف استعداد‌ها رو به رو است. به غیر از چند بازیکن به نام سایز بازیکنان به سختی از فوتبال ساحلی درآمدزایی می‌کنند.

احمدزاده در انتها از مردم ایران درخواست کرد تا برای موفقیت تیم ملی فوتبال ساحلی و کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های آسیایی دعا کنند.


بیشتر بخوانید:

اولین بهبود غیرفوتبالی در "پک"

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال ساحلی

انصاری‌فرد رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار