دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب گفت که تردد در محور تکاب - دو راهی ایرانخواه در این شهرستان به علت کولاک شدید و مه غلیظ امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حبیب الله شیوخی دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب،گفت: بارش برف و کولاک از صبح امروز جاده‌های تکاب از جمله محور دوراهی ایرانخواه را فراگرفته و موجب اختلال در تردد خودرو‌ها شده است.

وی بیان کرد: مسافران و رانندگان تا اطلاع بعدی از تردد در محور تکاب - دو راهی ایرانخواه خودداری و برای عزیمت به شهر‌های سقز و دیواندره در استان کردستان از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

 شیوخی ادامه داد: محور تکاب - دو راهی ایرانخواه حدفاصل کیلومتر هشت تا ۲۰ مابین روستا‌های «چپدره» تا «کانی کبود» دارای گردنه‌های سخت گذر و برف گیر بوده و هم اینک کولاک شدید مانع از تردد خودرو‌ها در این جاده شده است.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب اظهار کرد: از تردد خودرو‌ها در محور دو راهی ایرانخواه به علت کولاک شدید تا اطلاع بعدی جلوگیری می‌شود.

شیوخی اضافه کرد: راهداران تکاب از صبح امروز مشغول بازگشایی و برف روبی محور‌ها هستند و هم اینک نیز با وجود کولاک شدید در گردنه‌های برف گیر حضور فعال دارند.

وی با بیان اینکه بقیه جاده‌های منتهی به تکاب با وجود کولاک باز است، گفت: رانندگان در صورت ضرورت برای تردد در محور تکاب - شاهین دژ از زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی استفاده کنند و سوخت کافی همراه داشته باشند.

با ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان غربی، بارش پراکنده برف و کولاک شدید از صبح امروز تکاب را فراگرفت.

تکاب در منطقه‌ای کوهستانی و سردسیر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای جاده‌های سخت گذر و برف گیر است.

 

انتهای پیام/ت

برف و کولاک مانع تردد وسایل نقلیه  در محور تکاب - ایرانخواه 

برچسب ها: آب و هوا ، برف و کولاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.