استاندار سمنان گفت: توسعه در استان باید مبتنی بر اقتصاد و دانش بنیان باشد و استفاده از روش‌های قدیمی و سنتی دیگر مرسوم نیست.

توسعه در استان باید مبتنی بر اقتصاد و دانش بنیان باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در نشستی با کارشناسان و اساتید دانشگاه استان گفت: توسعه در استان باید مبتنی بر اقتصاد و دانش بنیان باشد و استفاده از روش‌های قدیمی و سنتی دیگر مرسوم نیست.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم از دیدگاه رهبر انقلاب افزود: شرایط اشتغال برای جوانان تحصیل کرده اگر فراهم نشود، برای ادامه زندگی کشور خود را ترک و به خارج از کشور خواهند رفت.

استاندار سمنان با اشاره به حضور ۳ هزار و ۳۶۰ نفری اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان ادامه داد: استان دارای ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای توسعه است و می‌توان با ایجاد کسب و کار‌های نو و دانش بنیان جوانان را برای اشتغال تشویق کرد.

آشناگر استان سمنان را یک استان صنعتی با معادن فراوان دانست و گفت: استان سمنان یک استان صنعتی است و با وجود بخش گردشگری قوی عامل بسیار موثر در توسعه استان به حساب می‌آید.

وی با اشاره به وجود آب و هوای کویری و سردسیر کوهستانی در استان گفت: وجود آب و هوای متنوع عامل بسیار خوبی برای جذب گردشگر در استان به حساب می‌آید و باید روی توانمندی‌های استان که نادیده گرفته شده اند کار بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام / گ

حضور رئیس سازمان فضایی کشور در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.