همزمان با سراسر کشورنهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ارومیه از ساعت ۸ صبح امروز ۱۱ اسفند آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،نهمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز (شنبه ۱۱ اسفند ماه) آغاز شد و در آن قرار است اعضای هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور تعیین شوند.

در ارومیه نیز  این انتخابات در موعد مقرر در حال برگزاری است تا از میان ۴۱ نفر داوطلب ۱۵ نفر به عنوان عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، انتخاب شوند.

جعفر صادق اسکندری رییس هیات نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه درگفت و گو با خبرنگاران افزود:همه مقدمات و تمهیدات برای برگزاری یک انتخابات سالم و متناسب با شان و تاریخ اتاق فراهم شده و تاکنون برای شرکت در آن ۴۱ نفر از افراد حقیقی و حقوقی واحد‌های تولیدی و صنعتی و عضو اتاق ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: در بررسی صلاحیت‌ها تطبیق سوابق و مدارک داوطلب با قانون و مقررات مذ نظر قرار می‌گیرد و نتیجه در سریع‌ترین زمان ممکن اعلام خواهد شد.

به گفته رییس هیات نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه از ۴۱ داوطلب حضور در انتخابات این دوره ۲۴ نفر بخش بازرگانی، ۶ نفر در بخش معدن، ۱۲ نفر در بخش صنعت و ۹ نفر در بخش کشاورزی نام نویسی کردند.

وی اظهار داشت: از این تعداد ۱۵ نفر به عنوان اعضا جدید هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه به مدت چهار سال انتخاب می‌شوند.

اسکندری یادآوری کرد: از این تعداد در بخش بازرگانی ۵ نفر، در بخش صنعت ۵ نفر، در بخش کشاورزی ۳ نفر و در بخش معدن نیز ۲ نفر انتخاب می‌شوند.

۸۱۷ نفر عضو حقیقی و حقوقی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه واجد شرایط رای دادن در نهمین دوره از این انتخابات هستند که پای صندوق‌های رای می‌روند.
برای اخذ آرای در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه ۵ صندوق رای دذ نظر گرفته شده است که همگی در یک جا متمرکز هستند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی در آذربایجان غربی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.