فشن شویی در تهران که پوشش‌ها خارج از شئونات اخلاقی و اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، هر از چند گاهی فشن شو‌هایی با حمایت بخش خصوصی در نقاطی از تهران برگزار می‌شود که پوشش بانوان و فضای حاکم در این مراسمات کمی خارج از عرف و بعضا غیر اخلاقی است. به تازگی در یکی از تالار‌های لواسانات فشن شویی برگزار شده که بیش از پیش ولنگاری را نشانه گرفته است که با الهام از فشن شو‌های خارجی، نمایانگر بی بند و باری‌ها است.

فشن شو یا شو پارتی؟! اینجا ایران است؟ + عکس و فیلم

تصاویری که در این گزارش مشاهده می‌کنید، بخشی از فشن شویی است که جمعه ۱۰ اسفند در تالاری از لواسانات واقع در شرق تهران بزرگ اتفاق افتاده است.


بیشتر بخوانید: اینجا شو لباس در لاس وگاس نیست، تهران است! +فیلم و واکنش کاربران 


فشن شو یا شو پارتی؟! اینجا ایران است؟ + عکس و فیلم

حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در این باره گفت: این مراسم بدون هیچگونه مجوزی انجام شده و محتوای عملکرد آن بسیار نامناسب و ناهنجار است. کارگروه ساماندهی مد و لباس بلافاصله بعد از پایان مراسم از موضوع مطلع شد و اقدامات لازم را انجام داد. اطلاعات دقیقی از همه افراد حاضر در این فشن شو به دست ما رسیده که افراد حقیقی و حقوقی دقیق شناسایی شدند و به مراجع ذی ربط منعکس شده است.

فشن شو یا شو پارتی؟! اینجا ایران است؟ + عکس و فیلم

وی افزود: موسسه برگزار کننده، میزبان، شرکت حامی مالی و محل برگزاری فشن شو شناسایی و طی گزارشی به نهاد‌های ذی ربط معرفی شدند. این رویداد در منطقه لواسان تهران رخ داده و فاقد هر گونه مجوز بوده و به شدت از طرف ما منع می‌شود.

قبادی تصریح کرد: این اقدام به شدت از سوی هنرمندان طراح و تمامی فعالان عرصه مد و لباس مورد نقد قرار گرفته و لازم است که از این حوزه صیانت شود. اکثر قریب به اتفاق فعالان مد و لباس در ساختار قانونی و با مجوز کارگروه فعالیت می‌کند و این اقدام ناهنجار به مد و لباس کشور خدشه وارد می‌کند.


بیشتر بخوانید: برگزاری آزادانه نمایشگاه مد و لباس مختلط در شمال تهران! + فیلم 


وی اظهار داشت: هر از چند گاهی ما شاهد این قانون شکنی‌ها هستیم که این کار‌ها نه تنها از سوی دستگاه‌های قانونی و نظارتی بلکه از سوی جامعه مد و لباس کشور و فعالان قانونی محکوم است. پس از اتفاق شب گذشته چند تن از فعالان عرصه مد و لباس برای من پیامک فرستادند و از این اتفاق ابراز نارضایتی کردند. 

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس در پایان تاکید کرد: هر گونه رویدادی که فعالیت مد و لباس در آن وجود دارد باید طبق قانون مجوزش را از کارگروه ساماندهی مد و لباس دریافت کند. البته این مراسم تنها در حوزه مد و لباس نبوده بلکه رویداد آرایشی بهداشتی، معماری و چند بخش دیگر نیز در مراسم اتفاق افتاده اما نمایش لباس، موضوع برجسته شبکه‌های اجتماعی بوده که در قالب پرفورمنس انجام شده است.

انتهای پیام/

فشن شویی ولنگارانه در لواسانات

برچسب ها: مد روز ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پروانه
۰۸:۲۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
اصلا ساماندهی مد و لباس برای چی ایجاد شد؟ ینی تا قبل ازون مردم برای انتخاب لباس و آشنا نبودن با مد، زندگی شون به مخاطره افتاده بود و عقلشان نمی رسید چی بپوشن؟ اونی ک عاقله میفهمه لباس مناسب و پوشیده چیه و می پوشه.. اونی هم ک نادان و افسارگسیخته و هنجار شکنه کاری به این مثلا ساماندهی!! نداره و برای جلب توجه هر کاری میکنه
Iran (Islamic Republic of)
حقگو
۰۶:۰۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
انصافااین هاازنظرعقلی هم زشت است برخوردجدی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
باید به شدت مجازات شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
که چی بشه ؟؟؟؟؟؟ مزخرفه که آدم به خاطر دیگران خدا رو نداشته باشه خداااایا خودت کمکمون کن خودت هممون رو به راه مستقیم هدایت کن الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
امان از تقلید های کور از فرهنگ غربی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
ننگ بر تمامی سلبریتی و بی دینهای اخر الزمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
تنها مجازاتی که این بزرگواران میشن اینه که بهشون میگن قول میدین دیگه فشن شو برگزار نکنید!؟ اوناهم میگن قول میدیم و بعد یه مدت میرن دنبال یه خراب کاریه دیگه
مثه تمام مجازات هایی که سر مهناز افشار و دیگر سلبریتی ها اوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
هیچ برخوردی چرا نمیشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
ننگ بر این افراد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
بی حجابی بین مردم رو یواش یواش عادی سازی می کنند چون می دونند کسی باهاشون کاری نداره نهایت یک تذکره
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
صحبتهای رئیس ساماندهی مد و لباس را بخوانید می گوید از نظر ما این کار منع است نمی گوید ما بشدت برخورد می کنیم . متاسفانه این سخنان حاکی از ضعف بسیاری از مسئولین ما در حوزه های مختلف بخصوص اقتصادی هم مشاهده می شود مثلا فروشگاه یا فردی که غدای فاسد و بیماری زا و یا چندین برابر گران می فروشد مسئول تعزیرات می آید می گوید اقا این کار بد است یک مقداری توصیه و ارشاد می کند در صورتیکه گران فروش کلان و یا فروشنده مواد فاسد بایستی مثل یک جنایتکار که با سلامتی صدها و حتی هزازان نفر بازی کرده برخورد شود لیکن مسئول تعزیرات بسیار عادی و یا نهایتا تهدید به جریمه اندکی می کند و تمام . و فروشنده هم شادمان و خندان فردا خلاف خود را نه تنها متوقف بلکه بیشتر هم می کند چون چیزی به اسم قاطعیت در مرام مسئولان ما وجود ندارد . انجام ندادن کار به مراتب بهتر از کاری است که کج دار و مریض انجام بشود .این مسائل چندین بار در موضوعات مختلف مکررا انجام شده ولی چون تسامح صورت گرفته اشاعه یافته و خواهد یافت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
دیگه بعد از جشن برجام و بقیه امضا ها که کردن حالا نوبت برداشت محصوله
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۸:۰۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
باید برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
اماکن نیروی انتظامی کجاست ؟
آخرین اخبار