سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد به منظور تأمین ایمنی هر چه بیشتر شهروندان به ویژه خانواده‌ها، خواستار رعایت توصیه‌های ایمنی در چهارشنبه آخرسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد از والدین و مسئولان واحد‌های آموزشی خواست با هشدار به نوجوانان و جوانان آن‌ها را از خطرات و عوارض وحشتناک بازی با آتش و مواد محترقه آگاه کنند.

این سازمان همچنین به والدین توصیه کرد: فرزندان خود را از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش بازی دستی در جیب لباس و کیف منع کرده و در تهیه وسایل بازی بی خطر و مفرح آنان را همراهی کنند.

همچنین کبریت و مواد آتش‏ زا از جمله نفت و امثال آن را از دسترس کودکان دور و مراقبت کنند که با آتش زدن بوته یا هیزم درمحیط خانه و گذرگاه‌های عمومی برای جان خود و دیگران و نیز محیط زیست ایجاد خطر نکنند.

سازمان آتش نشانی همچنین اعلام کرد: از آتش زدن لاستیک، کارتن خالی و امثال آن چه در محوطه مجتمع مسکونی و چه در گذرگاهها، کوچه‌ها و خیابان‌ها خودداری کنند و خاموش کننده‌های دستی را در منزل و محل کار و در خودرو به صورت آماده در دسترس داشته باشند تا در صورت نیاز بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

این سازمان در ادامه از شهروندان خواست درصورت بروز هرگونه آتش‌سوزی و حادثه دیگری ضمن حفظ خونسردی با شماره تلفن ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد تماس بگیرید.

 

انتهای پیام/ج

توصیه‌های ایمنی آتش نشانی مهاباد 

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.