مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس گفت: خانه تکانی نباید دستاویزی برای مصرف بی رویه آب باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد علی قلندری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس بیان کرد: در فرهنگ مردم ما خانه تکانی منازل در روز‌های پایانی سال قدمتی دیرینه دارد که اگر همراه با رعایت مصرف آب باشد بهینه‌تر است، زیرا مصرف آب در اواسط و پایان اسفند ماه افزایش یافته و شهروندان باید با در نظر گرفتن ساعات پرمصرف آب، اصول صرفه جویی مصرف آب را بیشتر مد نظر قرار دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به خشکسالی‌های متوالی در سال‌های گذشته و افت شدید منابع آب استان باید صرفه جویی در مصرف آب نهادینه شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس با اشاره به روز جهانی آب ادامه دارد: دوم فروردین ماه برابر با ۲۲ مارس از سوی سازمان ملل متحد روز جهانی آب نامگذاری شده، که این نامگذاری مربوط به دغدغه جهانی کمبود منابع آب و صرفه جویی در مصرف آن است.

نوروز رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آبفا فارس همچنین با بیان اینکه امکان بروز حوادث و اتفاقات در شبکه‌های آبرسانی طی تعطیلات نوروز وجود دارد، اضافه کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ این شرکت در شهر‌های زیر پوشش آماده پاسخگویی و ثبت تماس‌های شهروندان حتی در روز‌های تعطیل است، و گروه‌های سیار اتفاقات و حوادث این شرکت نیز در شهر‌های مختلف به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات و رفع اتفاقات آب هستند.

انتهای پیام/ت

صرفه جویی مصرف آب در زمان خانه تکانی

برچسب ها: بحران آب ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار