رئیس سازمان لیگ والیبال گفت: ناظر‌ها باید در مسابقه هم خوب ببینند و هم خوب بشنوند و اگر مشکل بینایی دارند بگویند برای آن‌ها عینک تهیه کنیم.

پورحسن: همه هجمه‌ها به سمت فدراسیون والیبال استمنوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال ایران در گفتگو با گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: برگزاری مسابقات والیبال همکاری زیادی را از جانب ارگان‌های مختلف مملکت می‌طلبد، اما متاسفانه همه انتظارات از فدراسیون والیبال است و همه هجمه‌ها به سمت ما می‌آید.

او تصریح کرد: برگزاری یک بازی در شرایط ایده آل نیاز به یک ناظر با تجربه از سازمان لیگ و سالن مناسب مسابقه (که باشگاه باید آن را در اختیار بگذارد) دارد و فراهم کردن تدارکات و حضور به موقع نیروی‌های انتظامی به تعداد کافی بر عهده باشگاه است و اگر کمبودی در هر بخش دیده شود متاسفانه فدراسیون والیبال را مقصر اصلی می‌دانند.

ناظر باید هم ببیند و هم بشنود

پورحسن افزود: ناظر‌ها باید در مسابقه هم خوب ببینند و هم خوب بشنوند. اگر مشکل بینایی دارند بگویند برای آن‌ها عینک بخریم و اگر مشکل شنوایی دارند بگویند تا برای آن‌ها سمعک تهیه کنیم و گرنه هیچ توجیهی در سازمان لیگ قابل قبول نیست.

یکسری مسائل بستگی به فرهنگ دارد

او در ادامه خاطر نشان کرد: ناظر بازی والیبال شهرداری ورامین و پیام مشهد اتفاقات آن بازی را به فدراسیون گزارش داد و گفت: ۲ بار حرف‌های زشتی را در سالن بازی شنیده است که زمان ادامه دادن آن حرف‌های زشت بیشتر از ۳۰ ثانیه نشده است.

لیدر‌ها در اختیار باشگاه هستند

پورحسن افزود: لیدر‌هایی که برای تشویق تیم‌های لیگ برتری به سالن‌های ورزشی می‌آیند در اختیار باشگاه هستند و از باشگاه پول می‌گیرند. به طور قطع باید جلوی توهین‌ها در مسابقات گرفته شود و کاری از طرف باشگاه‌ها انجام شود. منظور من به شخص مدیرعامل باشگاه نیست، اما زیر مجموعه‌ها باید آگاه باشند و نگذارند که لیدر هایشان در مسابقات به تماشاگران برای گفتن حرف‌های ناپسند خط دهند.

پور حسن در پایان گفت: فرضیه برگزار نشدن لیگ برتر والیبال در سال آینده مردود است و ما لیگ را در سال آینده برگزار خواهیم کرد، اما به دلیل اعزام‌های تیم ملی به مسابقات بین المللی احتمال وقفه و تعطیلی در لیگ وجود دارد.


بیشتر بخوانید:

زبردست: یک روزه نمی‌توانیم در والیبال معجزه کنیم

آرای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعلام شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار