رئیس کمیته امداد شادگان از برگزاری جشن نیکوکاری در تمام مدارس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا هنرمند، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شادگان گفت: در سال جاری جشن نیکوکاری از ۱۵ تا ۱۷ اسفند در سطح مدارس سراسر شهرستان، پایگاه‌های اصلی در سطح شهر و میعادگاه نماز جمعه شادگان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف این طرح بیان داشت: با هدف کمک به دانش آموزان و نیازمندان در آستانه سال نو و همزمان با سراسر کشور در در تمام آموزشگاه شهر و روستا‌های شهرستان و ترویج فرهنگ احسان و انفاق در بین دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور است و اگر بتوانیم حس احساس مسئولیت نسبت به هم نوع را دربین دانش آموزان ترویج دهیم آن موقع توانسته‌ایم به اهداف خود برسیم این طرح برگزار خواهد شد.

هنرمند عنوان کرد: مردم نیکوکار شهرستان شادگان می‌توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد #۰۶۱۲۷*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه خود با وارد کردن مبلغ مورد نظر در جشن نیکوکاری مشارکت کنند و شماره حساب ۰۱۰۸۷۵۶۵۴۳۰۰۴ نزد بانک ملی شعبه شادگان قابل واریز در تمامی شعب بانک ملی جهت دریافت کمک‌های مردمی اختصاص یافته است.

رئیس کمیته امداد  امام خمینی (ره) شادگان گفت: کمک‌های نقدی و غیر نقدی که در جشن نیکوکاری جمع آوری می‌شود با حفظ شأن در بین دانش آموزان مدارس این شهرستان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/م

ترویج احسان و نیکو کاری بین دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.