جابجایی ۸۰ هزار نفر در پنج‌شنبه و جمعه آخر سال

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان از پیش‌بینی جابجایی ۸۰ هزار نفر با اتوبوس در شهر همدان طی پنج‌شنبه و جمعه آخر سال خبر داد.

جابجایی ۸۰ هزار نفر در پنج‌شنبه و جمعه آخر سالبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ، محمد پوروخشوری رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان از پیش‌بینی جابجایی ۸۰ هزار نفر با اتوبوس در شهر همدان طی پنج‌شنبه و جمعه آخر سال خبر داد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته در خصوص پنجشنبه و جمعه آخر سال در همدان اظهار کرد: خدمات‌رسانی سازمان اتوبوسرانی شهرداری از روز پنج شنبه آغاز و تا ظهر روز جمعه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۶۰ تا ۷۰ اتوبوس مسیر باغ بهشت را پوشش خواهند داد گفت: پایانه‌ای در باغ بهشت طی دو روز ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با بیان اینکه بیشترین هدف‌گذاری پایانه سرگذر است خاطرنشان کرد: از میدان امام (ره) پایانه سرگذر به سمت باغ بهشت مسیر‌ها تعریف و چند مسیر فرعی نظیر میدان بیمه، چهارراه تختی، ورودی شهرک مدنی نیز تعیین شده و اتوبوس‌های دیگری برای این مسیر‌ها تعبیه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۸۰ هزار نفر با اتوبوس در مسیر باغ بهشت جابه‌جا شدند گفت: امسال با  جابه‌جایی شهروندان با وسایل نقلیه عمومی ترافیک کاهش می یابد.

پوروخشوری با بیان اینکه مانند سال‌های گذشته شیفت‌بندی اتوبوس‌ها در نیمه اول و دوم نوروز در برنامه است افزود: در این ایام تاکسی‌ها نیز با ظرفیت ۶۰ درصد خدمات به مسافران و شهروندان ارائه خواهند داد.

وی با اشاره به نظافت اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: ۱۲ دستگاه اتوبوس گردشگری راه‌اندازی می‌شود تا در مسیر‌های گردشگری خدمات ارائه کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با بیان اینکه در ایام نوروز چندین دستگاه اتوبوس ویژه برای ستاد اسکان شهرداری در یادمان عین القضات تعیین خواهد شد خاطرنشان کرد: امیدواریم خدمات با کیفیتی امسال نسبت به سال‌های گذشته به مسافران، گردشگران و شهروندان ارائه دهیم که البته هرسال این هدف مورد توجه است.

انتهای پیام/د.ا

پیش‌بینی جابجایی ۸۰ هزار نفر به سمت باغ بهشت همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.