شهیدان ما فرهنگ مقاومت را به کشور‌های دیگر انتقال دادند/ نبض‌ آل سعود، آمریکا، رژیم صهیونستی به کندی می‌تپدسردار سلامی گفت: فرهنگ مقاومت را به فرهنگ کشور‌های دیگر انتقال دادیم و سرزمین‌های اسلامی به مقابله با دشمنان به پا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران اسلامی در اولین یادواره ۶۵۰ شهید بهمئی که ساعاتی پیش در شهر لیکک آغاز شد گفت: امروز در این لحظه های مقدس و ملکوتی که رایحه دل انگیز عطر شهیدان ما در این سرزمین پیچیده است، شاهد حضور عاشورایی و وفادارانه مردم شریف، نجیب و مومن در این دیار هستیم و این شیرین‌ترین روز و لحظه‌های زندگی من است.

وی با بیان اینکه این برای من شرف و فضیلتی است که امروز در جمع این مردم حضور پیدا کردم افزود: هر قوم و جامعه‌ای شناسنامه‌ و هویتی دارد و آن هویتی که ایل بزرگ بهمئی را معرفی می‌کند شجاعت ، غیرت، روح جوانمردی، ایثار، وفاداری، فداکاری و سلحشوری ایمان آنها است که هر چه زیبایی است شایسته شما و شما شایسته آن هستید.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران اسلامی بیان کرد :  شما و ۶۵۰ شهید گلگون کفنی که سند صدق وعده شما، سند غیرت و وفاداری، ایمان و محبت شما هستندپرچم دار شرافت، شجاعت و عدالت هستید.

وی گفت: امروز با شما مردمان بزرگ ایل بهمئی بر قله‌های رفیع کرامت انسان ایستاده ایم .

سلامی تصریح کرد : ما اینجا گرد هم آمده ایم تا از ستاره‌های پرفروغ آسمان افتخارات اسلامی و ایران در شهرستان بهمئی تجلیل کنیم، زیرا تجلیل از آن‌ها تجلیل از عاشورا، شهیدان ما تندیس‌های زنده صدق وعده، عقیده و ایمان ما هستند.

وی گفت: شهدا حجت‌های خدواند روی زمین و ستاره گانی هستند که راه را به ما نشان دادند ما هر چه فضیلت داریم از آن‌ها است اگر امروز مستقل و سرنوشتمان در دستان خودمان است ،اگر امروز آزاد هستیم و با مستکبران با سربلندی سخن می‌گوییم، اگر امروز در برابر سلطه گران لکنت زبان نداریم و رهبرمان با شجاعت در برابر صاحبان قدرت سخن می‌گوید، اگر امنیت و پیشرفت و عزت و اقتدار، عظمت، منزلت و کرامت داریم و اگر حرمت نوامیسمان حفظ شده است، اگر سرزمینمان تحت اشغال بیگانگان نیست همه از روح بلند شهدا و ایثارگری آن‌ها است.

سردار سلامی عنوان کرد:  شهیدان ما راه عزت ما را گشودند، آن‌ها اجازه ندادند آن صف طولانی سپاه دشمنان که آرایش و گسترشی برای تهاجم به ارزش‌های ما، استقرار ما و تمامیت ارضی را داشتند یک موفقیت کوچک به دست بیاورند.

وی گفت: وقتی انقلاب ما به پیروزی رسید همه قدرت‌ها هم قسم شدند تا بر این ملت یورش بیاورند و اجازه ندهند حکومتی به نام اسلام پا بگیرد، چون می‌دانستند اگر اسلام دوباره طلوع کند با شمشیر عدالت دادخواهی خواهد کرد و آن‌ها را شکست خواهند داد.

 تاریخ غم انگیز صدر اسلام  تکرار نخواهد شد

سردار سلامی افزود:تمام قدرت‌های ظاهری و تمام قدرت سیاسی در اختیار آن‌ها بود و ما در محاصره و تحریم تنها بودیم همه نهاد‌های بین المللی هم قسم شدند تا ایران اسلامی را منزوی کنند، همه مستکبران عالم همه با هم قدرت نظامی شان را به صحنه آورده بودند و ما تنها بودیم در اوج نابرابری قدرت با داشتن رهبری با درایت و مردمی غیور ایستادگی کردیم.

وی گفت: ملت ایران از علی بن ابیطالب امام مسلمین آموختند که هیچ قومی ذلیل نمی‌شوند الا اینکه دشمن در سرزمینش پا بگذارد، ملت ایران آموخته بود از تاریخ که نباید امام را تنها بگذارد، از تاریخ آموختیم که نباید سپاه امام حسن مجتبی (ع) را تنها گذاشت ، از عاشورا آموختیم که نباید به امام خود بی وفایی کرد.

سردار سلامی افزود : ملت ایران دیگر اجازه نداد تاریخ غم انگیز صدر اسلام  تکرار شود بلکه این بار سرود پیروزی را در هر مقطعی باشکوه خواهیم سرود.

وی گفت: تاریخ سراغ ندارد که یک ملت بتواند تنها در تحریم محاصره و انزوا و فشار روانی قدرت‌های بزرگ این گونه مردانه بایستد و سرانجام پیروز شود و اراده خود را به دشمن تحمیل کند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه پیام شهدای ما گشایش راهی برای سعادت جامعه بود گفت:سربلندی، آبادی، امنیت و سرافرازی کنونی نتیجه جهاد شهیدان و ایثارگری فرزندان این مرز و بوم در جبهه‌های جنگ است.

وی افزود : وجود چنین جمعیتی بعد از سی سال برای تکریم شهیدان خود بی نظیر است و جای تقدیر دارد.

وی گفت: امروز هم به برکت این استواری و استحکام قامت‌های شما است که رهبر معظم انقلاب در برابر همه قدرت‌های بزرگ جهان با وقار و آرامش ایستاده است و این کشور بزرگ و جهان اسلام را از میان امواج پر تلاطتم فرقه‌های بزرگ دنیا به سلامت عبور می‌دهد.

سردار سلامی بیان کرد : امروز هزاران کیلومتر دورتر از مرزر‌های کشورمان دشمان را به زانو درآورده ایم و آنان را خسته کردیم.

وی گفت: فرهنگ مقاومت را به فرهنگ کشور‌های دیگر انتقال دادیم و سرزمین‌های اسلامی به مقابله با دشمنان به پا شدند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود : دشمن در حال عقب نشینی است، شکست خورده ، چرا که در هیچ نبردی موفق نبوده است .

وی گفت: نبض‌های آل سعود، آمریکا، رژیم صهیونستی دیگر به کندی می‌تپد و دیگر راه به جایی نخواهند برد.

خاورمیانه دیگر میدان قدرت نمایی مستکبران نیست

سردار سلامی بیان کرد : آن‌ها از همه قدرت اقتصادی، روانی، سیاسی خود برای به انزوا کشیدن ایران اسلامی استفاده کردند، اما نتیجه آن برای همه مشخص شد که ناتوان هستند.

وی گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: دیگر ملت ایران از دشمنان ریز و درشت خود نمی‌ترسد .

سردار سلامی افزود: اینجا ایران است قلب مقاومت جهان، دیار جوانمردان، دیار ایثار است و از همینجا اعلام می‌کنم ما شما را شکست می‌دهیم، تسلیم نمی‌شویم بلکه شما را تسلیم اراده بلند خود می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شما توان تحمل سیلی های بزرگ از این ملت را ندارید گفت: قدرت انقلاب هر روز رو به گسترش است و دشمنان را وادار به عقب نشینی کرده است . 

سردار سلامی با اشاره به اینکه دیگر خاورمیانه و خلیج فارس برای آمریکا ، شرق مدیرترانه برای اسرائیل میدان قدرت نمایی نیست افزود: خورشید آنها رو به غروب است زیرا ملت های مسلمان بیدار شده اند و دیگر اجازه خودنمایی و قدرت نمایی به آنها نخواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان ایران اسلامی تصور می کنند ملت ایران در برابر مشکلات اقتصادی کم خواهد آورد گفت: با شایعه پراکنی، حضور سنگین در فضاهای مجازی و ماهواره ای بر آن شدند تا قلب ها و اذهان ملت ایران را تسخیر کنند اما قلب این ملت در تسیر آیات روح بخش قرآن است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: دشمان تصور می کنند ما با فشار به سمت مذاکره می رویم  ولی کور خواندند، چون ما می دانیم که هر وقت دشمان زیبا سخن می گویند دسیسه ای را طراحی کرده اند، ولی ما با تدابیر رهبر معظم انقلاب این روزهای سخت را پشت سخت می گذاریم.

وی گفت: مذاکره یعنی دادن فرصت به دشمن برای بازسازی خود ، ما با شما در میدان جنگ سخن می گوییم ، ما آموخته ایم که شما فقط منطق قدرت را می فهمید ، ایران و ملتش تا به امروز به این گونه عمل کرده است ما با همه توان ایستاده ایم .

سردار سلامی افزود : این ملت شکست پذیر نیست و ما پیش می رویم و به زودی مقاومت ما به ثمر خواهد نشست و صبح پیروزی را به زودی می بینیم خداوند به شما وعده نصرت داده است .

وی گفت: امروز شما دشمن را مایوس کرده اید ، امروز دشمن از اعتقاد شما، باور شما و ایستادگی شما نا امید شده است چرا که نا امید کردن ملت ایران آروزی دشمنان است و آن را به گور خواهند برد.

سردار سلامی تصریح کرد : ما راه شهیدان را ادامه می دهیم و بر قدرت خود می افزاییم همه ابزارهای پیشرفت را در اختیار داریم به هیچ کشوری هم نیاز نداریم .

وی گفت:ما قدرت خود اتکایی داریم چرا که همه ظرفیت های بقاء در اختیار ماست . فکر می کنند ملت ایران با محاصره اقتصادی و تحریم تسلیم می شود ولی ما تا آخر ایستاده ایم چرا که فرزند جهادیم و شیعه امام حسین هستیم.

انتهای پیام/غ

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.