با حضور جمعی از مسئولان مراسم اعطا ۶۶ سری جهیزیه به نوعروسان جوان، ۴۰ دستگاه ویلچر به نیازمندان و هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار به دانش‌آموزان در اهواز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه گفت: تلاش بنیاد برکت و بسیج سازندگی و مجموعه خیرین برای کمک به زوج‌های جوان و تامین جهیزیه ۶۶ زوج جوان کار بسیار ارزشمندی است. این کار در سطح کشور با اعداد متفاوتی در حال انجام است که کار بسیار ارزشمندی است و در کشور نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این کار برای تشویق جوانان به ازدواج است وهمین موانع کوچک ظاهری گاهی مانع می‌شود که جوانان ما به موقع ازدواج کنند

سردار سلامی عنوان کرد: هیچ بنایی نزد خداوند محبوب‌تر از ازدواج نیست و نکاح، سنت پیغمبر ما است و امیدواریم که دوستان در احیا این سنت حسنه نبوی تلاش کنند تا جامعه ما از برکات این ازدواج‌ها به برکات بهتری برسد.

سرهنگ میرعبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) بیان داشت: بسیج سازندگی سپاه و گروه‌های جهادی، ۶۶ سری جهیزیه و ۴۰ ویلچر و تعدادی نوشت افزار برای خانواده‌هایی در نظر گرفتند که توانمند نبودند.

وی افزود: از خیرین که نقش بسیار محوری در این زمینه داشتند، سپاسگزار هستیم وهمانطور که می‌بینید کمک‌ها به دست خانواده‌ها رسیده است.

سرهنگ حاجتی عنوان کرد: اگر این سنت در خوزستان جاری و ساری شود، خیلی‌ها سر خانه و زندگی شان می‌روند. این کار‌ها نیاز دارد که دوستان در استان کمک کنند تا دست به دست هم دهیم و بتوانیم دل‌های مردم را شاد کنیم.

انتهای پیام/م

اهدا جهیزیه به نیازمندان در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.