استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان موظفند برای ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش تلاش کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: آموزش و پرورش پایه اصلی دستیابی به تمامی توسعه هاست که نیازمند توجه جدی است.

وی اضافه کرد: در همین راستا، مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با فعالیت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان برای تسهیل، بسترسازی، تقویت تعلیم و تربیت و رفع مشکلات مدیریتی این بخش از موارد قانونی استفاده کنند.

عباسی با بیان اینکه مسئولان باید برای توزیع امکانات و تجهیزات مورد نیاز آموزش و پرورش نهایت همکاری و تعامل را انجام دهند، ادامه داد: در این راستا، بهره مندی از توان بخش خصوصی باید به طور جدی و اساسی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان موظفند برای ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش تلاش کنند.

وی افزود: مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برای موافقت و یا مخالفت با اعزام نیروی انسانی به سایر دستگاه‌های اجرایی استان به عنوان مأمور مختار است.

عباسی تأکید کرد: مسئولان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برای تسریع در روند تغییر کاربری املاک آموزشی مورد نظر خود از طریق کمیسیون ماده ۵ استان باید ابتدا از واحد حقوقی وزارتخانه متبوع استعلام لازم را بگیرند.

انتهای پیام/ن

نشست شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار