دبستان ۶ کلاسه روستای طاغان شهرستان درمیان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با حضور خیران و مسئولان کلنگ زنی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  بشیری زاده  فرماندار درمیان امروز  در حاشیه این مراسم کلنگ زنی مدرسه  ۶ کلاسه گفت:برای احداث این دبستان ۶ کلاسه اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این اعتبار مورد نیاز مقرر شده است که از محل تامین اعتبارات دولتی تامین شود و امیواریم سال آینده به بهره برداری برسد.

وی افزود :این مدرسه حدود ۲۰۰ نفر ظرفیت دارد و دانش آموزان بعد از بهره برداری رسیدن این مدرسه می توانند به تحصیل بپردازند.

بشیری زاده با توجه به اینکه مدرسه فعلی دانش آموزان روستای طاغان کوچک و کلنگی است، افزود: در مدرسه فعلی دانش آموزان روستای طاغان هیچ گونه موارد ایمنی رعایت نشده است و امیدواریم با ساخت مدرسه جدید کمکی به دانش آموزان روستای طاغان کرده باشیم تا بتوانند در آسایش و رفاه به ادامه تحصیل مشغول شوند.

گفتنی است؛ روستای طاغان در بخش درمیان واقع شده است و حدود ۲ کیلومتر با شهر اسدیه فاصله دارد و حدود ۲۱۴ خانوار در این روستا زندگی می کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.