آیت الله شاهچراغی گقت: دوگانه هایی که رهبر انقلاب در جلسه خبرگان مطرح کردند ، یکی از خط مشی های کاربردی مردم و مسئولان در تحقق گام دوم انقلاب است.

طرح خط مشی های کاربردی گام دوم انقلاب در جلسه خبرگان/کسبه بازار با قشر محروم جامعه با عدالت رفتار نمایندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع رییس و اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: ۱۱ دوگانه‌ای که ایشان در تشریح وضعیت سیاسی و اجتماعی و فرهنگی کشور متذکر شدند یکی از خط مشی‌های کاربردی مردم و مسئولان در ادامه راه انقلاب اسلامی به سوی پیروزی‌ها و پیشرفته‌های گام دوم است.

وی از بازگویی و بررسی مسائل و مشکلات اقتصادی کشور و نقصان معیشت مردم در حاشیه سخنرانی وزیر اقتصاد در مجلس خبرگان رهبری خبر داد و تاکید کرد: بسیاری از درخواست‌ها و انتظارات مردم در این بخش به اطلاع مسئول ارشد اقتصادی دولت رسید.
وی همچنین رایزنی‌ها با رئیس قوه قضائیه در خصوص مشکلات دستگاه قضایی را یادآور شد و گفت:: آیت الله رئیسی در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری از تعیین رابطین استانی به منظور بررسی درخواست و مشکلات مردمی با هماهنگی نمایندگان، ولی فقیه در استان‌ها خبر داد.

امام جمعه سمنان، سفر رییس جمهور به کشور عراق را یک سفر تاثیرگذار منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای ارزیابی کرد و گفت: حضور روزانه و مشهود آقای روحانی در عراق و دیدار‌های متعدد با علما، مراجع و مسئولان، بسیار آمریکایی‌ها را عصبانی کرده است.

آیت الله شاهچراغی با تاکید بر استقلال کامل عراق و هم پیمانی مستحکم ایران با این کشور گفت: خود سران آمریکا اعتراف کردند که هزینه هفت تریلیون دلاری آن‌ها در عراق برای ایجاد یک پایگاه و جایگاه منطقه‌ای به منظور ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بی فایده بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان یکی از نگرانی‌های جوامع اسلامی و شیعی را وضعیت بحرانی مردم مظلوم یمن عنوان و تصریح کرد: آل سعود خائن یمن را به ویرانه تبدیل کرده است و این مردم مسلمان مظلوم به حمایت‌ها و دعای ملت مسلمان برای پیروزی در این مقابله نابرابر نیاز مبرم دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به همزمانی ایام اعتکاف با ایام سال جدید، از مردم خداجوی استان خواست تا با حضور پر شور در این مراسم معنوی از برکات خاص ماه رجب و آئین ویژه اعتکاف بهره‌مند شوند.

وی همچنین از بازاریان و کسبه خواست تا در روز‌های پایانی سال به حفظ عدالت و انصاف به محرومان در خرید‌های نوروزی کمک کنند و خیرین نیز حمایت‌های خود را از این قشر دریغ نکنند.

انتهای پیام / گ

سخنان آیت الله شاهچراغی در نماز جمعه سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار