رزمایش ترافیک و خدمات سفر نوروز ۹۸ با مشارکت دستگاه‌های امدادی و اجرایی از امروز آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رزمایش ترافیک و خدمات سفر نوروز از امروز آغاز شد و تا ۱۷ فرودین ۹۸ با مشارکت فرماندهی انتظامی استان قزوین، پلیس راه استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، امداد خودرو، جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی و خدمات شهری با هدف افزایش آمادگی نیرو‌های اجرایی و خدماتی و امدادی در استان قزوین ادامه دارد.

«قزوین شاداب، نزدیک‌ترین مقصد» مسافران نوروزی

معاون امور عمرانی استاندار در این رزمایش، شعار امسال گردشگری استان را «قزوین شاداب، نزدیک‌ترین مقصد است» بیان کرد و گفت:: باید امنیت در راه‌های استان مورد توجه قرار گیرد و در حوزه گردشگری هم تدابیر لازم اتخاذ شده است تا مسافران، قزوین را به عنوان مقصد گردشگری بشناسند.

فرخزاد افزود: امسال در ۱۵ کیلومتر از مسیر قزوین- زنجان، نصب سیستم روشنایی، گاردریل، درختکاری و حاشیه سبز را داشتیم که در سیما و منظر جاده‌های استان، اثرگذار است.

کاهش آمار تلفات و صدمات رانندگی در استان قزوین

دادستان قزوین هم در این رزمایش با بیان اینکه چندین سال پیاپی، آمار تلفات و صدمات رانندگی در استان کاهش داشته است، گفت: ایجاد محیطی امن برای خانواده‌ها در ایام نوروز، ضروری است و این موضوع مهم با همکاری متقابل سازمان‎ها و نهاد‌ها محقق می‌شود.

محمد قاسمی بر ایجاد محیطی امن برای خانواده‌ها در ایام نوروز تأکید کرد و گفت: یکی از نکات مورد توجه بحث قانون مداری است که همه ملزم به رعایت آن هستیم و اگر اقدامات بر اساس قانون انجام شود، میزان خسارات و تبعات اجتماعی کاهش می‌یابد.

وی افزود: استان قزوین جزو سه رتبه برتر کشور برای سفر نوروزی مردم است و باید پیشگیری از وقوع حوادث و سوانح جاده‌ای و قانونمداری در دستور کار مسئولان و مردم قرار گیرد تا خانواده‌ها، سفری ایمن داشته باشند.

خدمت‌رسانی به مسافران، به تنهایی امکانپذیر نیست

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین هم در این رزمایش با بیان اینکه استان قزوین امسال در بخش امنیت راه‌‎ها، رتبه برتر را کسب کرده است، گفت: تعامل و همکاری در کار‌ها نشانه این است که ما یک سیستم پویا هستیم.

سرهنگ مهدی حاجیان افزود: خدمات رسانی به تنهایی امکانپذیر نیست و همه دستگاه‌ها باید در کنار هم کار کنند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار