مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری آیین تجلیل از ۱۶۲ دانش آموز برتر علمی-فرهنگی و هنری دبیرستان پسرانه فرهنگیان جدبابایی خبر داد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طی مراسمی باشکوه، از ۱۶۲ دانش آموز پسر برتر در زمینه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی دبیرستان فرهنگیان جدبابایی تقدیر به عمل آمد.

وی افزود: این مراسم با حضور دانش آموزان تلاشگر، اولیاء دلسوز و کارکنان ساعی دبیرستان پسرانه فرهنگیان جدبابایی برگزار شد.

عبدی پور تشویق دانش آموزان برای حضور در فعالیت‌های علمی و فرهنگی را محرکی مهم دانست و یان داشت: برنامه ریزی پایه‌ای در جهت ایجاد انگیزه و علاقمند سازی دانش آموزان می‌تواند آنان را برای حرکت و کسب موفقیت در امر تحصیل و شرکت در جشنواره ها، مسابقات و المپیاد‌ها فعال‌تر و راغب‌تر کند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از زحمات مدیریت، معاونین، دبیران و اولیاء دانش آموزان خوب دبیرستان فرهنگیان جدبابایی که در ارتقاء و رشد علمی و فرهنگی آموزشگاه و شهرستان با کسب عناوین برتر موفق بوده اند، سپاسگزاری و قدردانی کرد.

وی گفت: امیر حسین هادی دانش آموز دبیرستان طلایه داران شهید ناصری موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره ادبی قطب ۲ مدارس سمپاد در رشته دلنوشته شد.

عبدی پور ادامه داد: برای اولین بار جشنواره ادبی نوجوان و جوان خوارزمی ویژه دانش آموزان متوسطه دوره دوم مدارس استعدا‌های درخشان قطب ۲، با حضور استان‌های خوزستان، اصفهان، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری به میزبانی شهرستان اهواز برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: در این مسابقات دانش آموزان پسر مدارس سمپاد قطب ۲ کشور با شرکت در محور دلنوشته، با هم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به شرکت بیش از ۵۰۰ اثر در محور‌های مختلف جشنواره فردوسی و انتخاب تنها ۱۲ اثر، افزود امیر حسین هادی دانش آموز دبیرستان طلایه داران شهید ناصری توانست با افتخار به کسب رتبه برتر این جشنواره در رشته دلنوشته نائل آید.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان ضمن تبریک به کلیه عوامل اجرایی و آموزشی دبیرستان طلایه داران شهید ناصری و دانش آموزان توانمند این آموزشگاه، گفت: مدارس سمپاد با داشتن منابع انسانی نخبه و مستعد نقش مهمی در آبادی و ساختن ایرانی خودکفا و سربلند دارد.

انتهای پیام/م

تجلیل از دانش آموزان برتر در بهبهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار