مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از آمادگی ۶۲ پایگاه فوریت‌های پزشکی جاده‌ای و شهری در ایام نوروز امسال در استان کردستان خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مصطفی نوروزی گفت: ۶۲ پایگاه فوریت پزشکی و ۹ کمپ ایستگاه سلامت در مبادی ورودی شهر ها آماده اجرای طرح سلامت نوروزی در استان کردستان است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: آمبولانس‌ها در تمام جاده‌های استان آماده خدمت‌رسانی در قالب طرح سلامت نوروزی هستند.

وی با اشاره به فعالیت فوریت‌های پزشکی در ایام نوروز اظهار داشت: در رابطه با طرح سلامت نوروزی که همه‌ساله اجرا می‌شود، رسالت مرکز فوریت‌های پزشکی بررسی و امدادرسانی به همه مسافران، چه آنهایی که از این استان عبور می‌کنند و چه مسافرانی که قصد اسکان دارند، است.

وی گفت: همین‌طور در بحث حوادث و بیماری‌های احتمالی که ممکن است خدای ناکرده برای مردم و مسافران اتفاق بیفتد، از ۲۵ اسفندماه سال جاری تا ۱۷ فروردین ۹۸ پایگاه‌های فوریت پزشکی در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان آماده ارائه خدمت هستند.

مدیر اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: یک مورد اورژانس هوایی با وجود کارشناسان اورژانس در بحث مصدومان احتمالی در این ایام آماده خدمت‌رسانی است.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: حوادث ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.