مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت:بیش از ۲۵۱ هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان غربی دیدن کرده اند.

جلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، افزود:از آغاز طرح خدمات سفر‌های نوروزی  ۲۵۱ هزار و ۸۵۹ نفر از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان غربی دیدن کرده اند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت:در این مدت ۵۷ هزار و ۷۰ مسافر در تاسیسات اقامتی، مدارس، پارک‌ها و کمپ‌ها اقامت کرده اند.

وی افزود:از این تعداد،۵ هزار و ۹۷۳ نفر در هتل و هتل آپارتمان‌ها، ۳ هزار و ۴۹۱ نفر در مهمانپذیر‌ها، ۴۴۴ نفر در اقامت گاه‌های بوم گردی، ۳۶ هزار و ۴۸۱ نفر در کلاس ها، ۶ هزار و ۲۶۰ نفر در مهمان سرا‌های ادارات و چهار هزار و ۴۲۱ نفر در اقامت گاه‌های موقت اسکان یافته اند.

جباری با اشاره به بازدید مسافران نوروزی از موزه‌ها افزود: ۴۲ هزار و ۲۶۷ نفر نیز از موزه‌های تاریخی استان دیدن کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد چشمگیری برخوردار است.

 

افزایش ۱۳ درصدی اقامت در هتل‌ها و مهمانپذیر‌های آذربایجان‌غربی

 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت:از آغاز طرح نوروزی تا پایان روز چهارم فروردین بیش از هشت هزار مسافر در هتل ها و مهمانپذیرهای استان اقامت کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش  ۱۳درصدی برخوردار است.

جباری گفت: در همین نیز ۴۲ هزار و ۹۱۱ مسافر نیز در کمپ‌ها، چادرها، مدارس و منازل اسکان یافته اند.

 

انتهای پیام/م



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.